Ik ben verzekerd bij Zorg en Zekerheid (AV-top, het meest uitgebreide pakket) en ik heb een heel leuke doos gekregen met alles wat nodig is voor het kraambed, een leuke luiertas, een knuffeltje voor de kleine en een hele rits shampoos en lotions. Ik ben er dus wel errug blij mee!
ik ben aanvullend verzekerd, op 1nahoogste pakket. maar viel me tegen wat ik kreeg. een veiligheidsboekje wat niet veel voorsteld, en een knuffellap (wel aardig) en alles zat in een plastic box (waar ik al genoeg van heb) ik had meer verwacht aangezien ik een behoorlijke verzekering heb. de verzekering waar je zwitsal producten of verzorgingsproducten krijgt vind ik eigenlijk het leukst. daar heb je wat aan en dat heb je nog niet dubbel.
Ik zit ook bij het VGZ ik vond de doos al leuk waarin je het in geleverd kreeg. Ik heb de doos gewoon bewaard heb zoiets een leuke doos om zometeen de babykleertjes in te doen die te klein zijn.
Ik zit ook bij het Zilveren kruis en heb het zelfde als Noura gekregen en ik vond het wel leuk. Ja die hond is een beetje een gek ding maar wel geinig en die box vind ik juist handig maar ik heb zelf nog geen 1 box dus ik kan hem goed gebruiken. Ik ben met 2 sterren verzekerd en Judith jij hebt waarschijnlijk 1 ster?
Is dat zo Caithlin79? Dat het bij de kraamzorg hoort? Volgens mijn vriendin kreeg ze echt de tas in het pakket. Ach, ik heb de doos nu al gehad dus kan er weinig aan doen. Maar de teleurstelling was er wel.
Zit er niemand bij de agis? Ik heb het duurtse pakket bij de agis en als kraamzorg Icare, krijg ik dan een kraampakket van icare of de agis? haha ben ff in de war.
Oh dat weet ik niet hoor, ik bedoel dat je sowieso vaak via kraamzorg een bepaald cadeau krijgt! Dus blijkbaar is het in sommige gevallen gewoon dubbelop
Ik ben verzekerd bij IZA (onderdeel van VGZ) en had een hele leuke luxe luiertas van Nijntje (donkerblauw). Verder weet ik dat wij hier in Deventer geen pakket krijgen van de kraamzorg, dat was vroeger wel zo, nu niet meer dus. Gewoon informeren en anders kun je een kraampakket kopen bij de Prenatal en die kun je proberen te declareren bij je Ziektekostenverzekeraar?! Groetjes Suusje
Tip Als je iemand kent je moeder oma tante die tena lady krijgen van hun ziektekosten dan kun je aan hen vragen of ze extra voor je willen bestellen zodat je geen kraamverband hoeft te kopen.
ik zou toch maar gewoon kraamverband nemen dat daar voor geschikt is. in andere verbanden zit vaak plastic waardoor het gaat broeien en je ontstekingen krijgt. trouwens, zoveel kost dat verband toch ook weer niet?
Nee inderdaad en Tena is voor urine dus lijkt mij niet echt geschikt om als kraamverband te gebruiken. Ik heb trouwens 3 pakken kraamverband gekregen lijkt me wel genoeg toch?
Idd Tena is voor urine lijkt mij niet echt geschikt. En mensen die Tena gebruiken kunnen maar niet oneindig bestellen, die hebben een maximum als ze daarboven komen moeten ze die ook gewoon zelf betalen. Ik koop wel gewoon kraamverbanden.
ik heb er ook 3 gehad, plus een pak gewoon verband.. als het niet genoeg is kun je bij de etos of bij de apotheek gewoon een pak bij laten halen. zie eerst die 3 pakken maar op te maken
Nou er zit een heel groot verschil in de kraampakketten... ben wel heel erg benieuwd wat ik over een tijdje ga krijgen. Iemand hier verzekerd bij Stad Rotterdam?
Nee, ik ben ook bij ZK verzekerd en toen ik bij hen de kraamzorg aanvroeg werd er gevraagd of ik het kraampakket ook wilde. Zit gewoon in de verzekering. Ik zou nog eens bellen als ik jou was.
Ik had eerst helemaal geen kraampakket en toen zeiden ze dat je dat alleen kreeg als je aanvullend verzekerd bent. Vind ik belachelijk want als je al niet veel geld hebt komt dat er ook nog bij. Nu kan ik het missen maar heb ik toch maar de verzekering omgezet omdat ik bang was dat ik onverwacht een keizersnede of complicaties krijg en dan alsnog een berg moet betalen. Het is bijna januari en als blijkt dat aanvullend too much was dan zet ik het gewoon weer om!
Bij onverwacht een keizersnede of complicaties krijg je automatisch een medische indicatie en hoef je dat niet te betalen hoor, dus don't worry bout that!