Gisteren mijn mooie perfecte ventje verloren...

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Cindy84, 4 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Uiteindelijk is het geld ook niet belangrijk. Als je het maar kan regelen op een manier waar jij je prettig bij voelt. Ik vind het fijn om te lezen dat jullie dat is gelukt.

2. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van jullie zoontje.

Bij ons vergoedde en regelde de uitvaartverzekering ook alles en ons dochtertje werd geboren met 23 weken en 3 dagen. Verzekerd bij Dela. Ik vond dat zelf wel prettig op die manier en ook zorgde zij voor het drukken van de kaartjes etc die wij zelf hadden gemaakt.

@ Lotje, bewerkt stichting Still dan ook foto's die je zelf hebt gemaakt? Ik ben eigenlijk wel benieuwd.

3. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    We hebben zelf hele mooie foto' s gemaakt en de volgende dag een photoshoot gedaan waar ook mooie foto's zijn uitgekomen. Ook nog afdrukjes gemaakt van handje en voetje, vandaag bij bronsgietwerkplaats geweest omdat ik er graag een bronzen beeldje van wil maken.
    Ons ventje is begraven op een speciaal veldje voor kindjes tot 24 weken in ede. De kosten maken me niks uit, want dit zijn ook de enigste kosten voor dit kind. Ik zal nooit schoenen of jas voor hem hoeven te kopen. Ik hoef geen geld te sparen voor zijn opleiding. Dus de kosten die we nu maken vind ik helemaal prima en zeker de moeite waard

4. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Springday, ja dat deden ze. Wij hebben de twee mooiste foto's aangeleverd.

Lalala, zo voelt het voor ons ook. Het is mooi dat je hem dit kan geven. Een mooi afscheid en mooie herinneringsartikelen. Zo laten wij nog een mooi kistje voor hem schilderen en heb ik zijn voetafdrukjes laten graveren in een kettinkje. Het zijn dure dingen, maar het zijn inderdaad de enige kosten. Dus ook hier het gevoel 'wat maakt het uit'.

Het fijnste aan de uitvaartzorg vond ik dat ze ons veel zorg uit handen namen. Dat was heel fijn.

Lala, misschien heb ik er overheen gelezen. Maar hebben jullie ook geboortekaartjes verstuurd?

5. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Mijn man is zelf kaartjes aan het ontwerpen. Met als titel : geboren, verloren
    Dat is meteen voor hem onderdeel van rouwverwerking. Het enige wat hij nog aan zijn zoon kan mee geven

6. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Mooi.
    Dat hebben wij ook gedaan. En het heeft inderdaad enorm geholpen met het verwerken. We hebben er veel mooie reacties op gehad. Mensen vonden het ook heel fijn om een aandenken aan hem te krijgen.

Neem je tijd en volg je gevoel.

Hoe is het met je werk? Heb je een werkgever? En eentje die je de tijd geeft?

7. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Ik was zoiezo al ziek gemeld vanwege de bloedingen. Dus ik blijf in de ziektewet. Ik werk bij kdv. En heb een fijne vrouwelijke baas. Dat scheelt. Ik blijf voorlopig in ziektewet en ik geloof dat ik over twee weken ook een telefonische afspraak heb met de arbo arts.
    Gisteren ook te horen gekregen dat mijn dochter diagnose autisme heeft gekregen en we haar beter naar een speciaal onderwijs kunnen doen. Omdat het niveau van speciaal basis onderwijs ook te hoog was. Dus dat komt er nog nog even hij voor het einde van dit jaar. Een hoop dingen aan ons hoofd... Voorlopig zit ik dus in ziektewet. Lichamelijk ben ik ook nog lang niet in orde. Ik heb zoveel bloed verloren. Ik merk ook nu dat het bloed van de bloedtransfusie weer afbreekt. Waardoor ik weer moe en slap ben. Het duurt voorlopig nog wel even voordat mijn HB weer normaal is.

8. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ja lichamelijk is het een hele aanslag he. Bij mij was het wankele, de moeheid en het slappe na zo'n 3 á 4 weken gelukkig passé. Ik had niet verwacht er zo'n klap van op te lopen. Maar gezond eten en wat buitenlucht helpen wel.

9. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Lieve Manon,

Gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie zoon. Zo oneerlijk en verdrietig! Fijn dat jullie in Ede een mooi plekje voor hem hebben gevonden, gaan jullie er veel heen? Wat mooi dat je man het kaartje heeft ontworpen, hebben jullie het kaartje voor jullie zelf of ook rond gestuurd?

Sterkte voor jullie!

10. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Aan iedereen gestuurd. We zijn trots om te laten weten dat hij bij ons hoort
    [/QUOTE]

11. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Dit is het kaartje

12. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Dit is het vervolg. ..
    Het blauwe voetafdrukje is ook van hem en op ware grootte

13. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43
    Gecondoleerd... Ik wens je heel veel sterkte. Jullie hebben een hele mooi kaart gemaakt. Vooral met voetafdruk vind ik speciaal.

(Digitale) dikke knuffel......

14. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Wow prachtig kaartje!
    Zo waardevol he die afdrukjes! Wij hebben de hand en voet afdrukjes van ons meisje ook op het kaartje gebruikt en ben van plan ze ook op de grafsteen en op foto's in huis te gebruiken.. Zo bijzonder om te hebben :)

Sterkte!

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een prachtig kaartje. Kippenvel.
    Dikke knuffel!

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb gewoon kippenvel bij het zien van jullie kaartje... heel bijzonder en mooi gemaakt.
    Gecondoleerd met het verlies van jullie ventje en heel erg veel sterkte!

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Prachtig kaartje....

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Verschrikkelijk 😢
    Maar wat een prachtig kaartje.
    Heel veel sterkte.♥️