pijnlijke eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mila85, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Wie is er bekend met een pijnlijke eisprong?
    Ik heb er zelf soms wel 4 dagen last van. Enorm pijnlijke buik op een bepaalde plek.
    Zelfs over een hobbeltje fietsen is pijnlijk. Ik ga er vanuit dat de pijn van mn eisprong komt want het komt samen met eiwit achtige slijm en 14 dagen later volgt mijn menstruatie. Ik ben hiervoor bij de dokter geweest of dit normaal is. Hij zegt van wel..ik ben er niet gerust op. Iemand hier ervaring mee?

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Jep maar dan maar twee dagen. Slik die dageb gewoon een pijnstiler en dan gaat het wel.
    op zich niet fijn maar wel handig dat je weet wannerr ie ongeveer komt

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja hier ook.
    Na mijn mk is het pijnlijker geworden. Heb er ook een paar dagen last van hoor!

4. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Jaa dat je weet wanneer die ongeveer is, is fijn! Alleen als je dan aan de gang moer is minder fijn met de pijn..maarja!

5. Naatje86

Naatje86 Lid

1 mei 2014
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er ook flink last van, ook iets van 4 dagen in totaal bij mij (waarvan 2 echt pijnlijk). Heb begrepen dat het niet abnormaal is, dus probeer er maar het voordeel van te zien...

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er hier ook last van. Zelfs meer last vd eisprong dan de ongi, heb ik ook gekregen na mij eerste zwangerschap. Nu net begonnen voor een tweede, morgen nod dus ben benieuwd

7. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Dit klinkt bekend.. ik heb ook dat lopen en over hobbeltjes heen (zelfs in auto) zeer doen.
    ik dacht eerst aan blaasontsteking, want ik heb zon drukkend gevoel op mn onderbuik.
    gister ook erg veel slijmverlies, was zelfs iets heel licht roze... wat dat is.. geen idee..
    maar zou ik mijn eisprong dan al hebben gehad? volgens mijn berekeningen zou ik hem vandaag of morgen moeten hebben.
    Nu geen last meer van pijn bij lopen of hobbels, maar was vanochtend echt misselijk en ben super duizelig.
    Wie o wie?

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    +1 is bij mij echt precies hetzelfde

9. monica222

monica222 Lid

27 mei 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb precies hetzelfe...alsof je denkt dat er iets mis is van binnen.
    na de zwangerschap ontzettend last van... heel de week een zeurende pijn en buik met af en toe steken links of rechts. Einde van de week nog een paar uur de piek en dan gelukkig over.
    het gaat bij mij ook altijd gepaard met wat bloed een dag erna..

Deel Deze Pagina