Positieve test en licht vloeien

Discussion in 'Eerste symptomen' started by snoebel, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verwachtte nod 16 juni maar op 14 juni al lichte bloeding gehad waarvan ik dacht dat de menstratie iets eerder begon. Nu denk ik dat het een innestelingsbloeding is geweest want het bleef bij 1 dag 2 dagen erna was er niets meer. Op de dag dat ik de bloeding had heb ik een negatieve test gehad. Omdat ik toch wat last kreeg van wat ongi cq. zwangerschapssymptonen en ik dus ook zeker wist nu geen last van pms te kunnen hebben deed ik gisteren nog maar eens een zwtest. Twee keer zelfs en beide positief! Maar ik maak me heel ongerust want ik heb sinds 3 dagen last van hele lichte en heel weinig bruin vloeisel als ik naar het toilet ga. Vorig jaar heb ik een mk gehad en had ik ook bruinverlies alleen veel meer als nu en ik had ongelofelijk lage rugpijn en verder geen symptomen. Op dit moment heb ik weer wat ongi klachten af en toe, gevoelige borsten en 's morgens wordt ik bezweet wakker. Kan dit toch nog leiden tot een mk of zal het goed gaan? Wie heeft hier ook ervaring mee en kan mss mijn ongerustheid een beetje wegnemen? Ik heb vk nog niet gebeld voor afspraak want ik wil het vloeien nog afwachten, mss stopt het vanzelf.

2. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar bruinverlies (en zelfs licht bloedverlies) in je zwangerschap kom ik zeer vaak hier onder de dames tegen, terwijl alles prima in orde was. Probeer je te ontspannen en er niet teveel op te letten. Ik begrijp dat dat natuurlijk extra moeilijk is na je eerdere ervaring, maar je schiet er helaas niets mee op: mocht het toch weer mis zijn, kun je (en de verloskundige) niets doen om het tegen te houden. Je kunt natuurlijk altijd bellen. Misschien dat je, om je gerust te stellen, eerder terecht kan voor een echo. :) (Hoewel het nu ws nog te pril is voor een echo, maar wel eerder dan je normaal een echo zou krijgen.)
    Ik zal hier voor je duimen voor een voorspoedige zwangerschap!

3. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

ik heb iets bruinverlies gehad toen ik 4 dagen over tijd was.. dit was dus ook van mijn innesteling, mijn zusje heeft het een dag of 4 gehad en het is helemaal goed gekomen! volgens mij hoef je je niet direct ongerust te maken, je hoort het zoveel!

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik zou het afwachten en testen als je wat langer over tijd bent. Ik weet dat er mensen innesteling bloedingen hebben, maar vestig daar je hoop niet op. Ik ken niemand die dat heeft gehad, behalve ikzelf, maar dat werd een miskraam. Ga niet af op meningen, maar op feiten. Ieders eerste weken zijn spannend, bloed of geen bloed. Succes en hopelijk is het raak!

5. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    In ieder geval alvast hardstikke bedankt voor jullie reactie's, vind ik toch leuk om te lezen. Ik probeer positief te blijven ook al is het moeilijk. Heb vk nog niet gebeld maar denk morgen wel. Mss kan ik inderdaad deze keer al met 6wkn voor inwendige echo, duurt ook nog ff maar goed, het is niet anders om iets zeker te weten. Vandaag overigens geen bruin dus wie weet! Ik hou jullie op de hoogte!

6. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het!

7. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Ik heb net 3 positieve testen achter de rug, maar ben nog niet overtuigd. Ik heb namelijk wel bloedverlies gehad en ook niet zoals in de boekjes helderrood, maar gewoon vies bruin bloed. Hetgeen ik altijd heb als mijn menstruatie begint. Maar ook bij mijn oudste was ik ervan overtuigd ongesteld te zijn en bleek ik toch zwanger. Ik heb beide keren ruim 5 dagen wat aan geprutteld. Het kan echt alle kanten op.

8. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had jij verder mss al vroege zw symptomen?
    Ik had nml bij mk vorig jaar een paar weken bruin verlies en veel gerommel in mijn buik/darmen en veel lage rugpijn. Maar deze keer andere klachten die zouden kunnen duiden op zw. Ik hoop op het beste inderdaad, het kan nog alle kanten op en weet ook wel dat 1e echo moet afwachten maar oh...dat duurt nog ff en zolang nog zenuwachtig...

9. Marleen en Lisa

Jun 17, 2012
    27
    0
    0
    Mijn schoonzusje heeft tijdens haar zwangerschap 9 maanden lang last gehad van lichte bloedingen. En nu is ze de trotse mama van een kerngezonde dochter.

Ik zelf heb daar geen last van gehad maar ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook heel erg last gehad van menstruatie achtige pijn. Nu ook een trotse mama van een mooie dochter.

10. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooww..wat zal je schoonzusje vet in de stress gezeten hebben..
    Gelukkig is alles goed en is ze trotse mama, fijn te horen!
    En inderdaad, ik heb soms ook een beetje ongi gevoel. Toch begin ik een beetje moed te krijgen door jullie verhalen allemaal, fijn!
    Zeker fijn om meer mensen met dezelfde klachten en/of angst te horen.

11. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de vk vandaag gebeld maar ingesproken dus wacht even af. Ja, je kunt geloof ik al een echo bij 6wkn maar dan zou het zo kunnen zijn dat je net wel/net niet alles goed kunt zien of dat het hartje klopt wat bij 7wkn wel het geval zou moeten zijn. Ik overleg met mijn vk zodra ik haar gesproken heb en kijken wat zij ervan vind. Ik ben benieuwd maar begin beetje hoop te krijgen!

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Spannend hoop dat alles goed is! Zelf heb ik nu ook licht bruin verlies bij het afvegen...vandaag zit ik op NOD

13. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan hoop ik ook het allerbeste voor jouw! Ik had gisteren nog heel lichtbruin verlies in toilet, vandaag weer normale kleur enkel net met vegen inderdaad stipje bruin. Ik had al 2 zwtesten van kv gedaan vorige week en die waren positief maar heb vandaag toch nog maar eens een dure test van clearblue gekocht met indicator;
    zwanger 2-3 weken na bevruchting (=bij vk of gyn 4-5 weken zwschap want die tellen vanaf laatste mens.dag). Dus ik ben heel benieuwd of ik over 2 weken al voor eerste inwendige echo kan bij 7wkn zwanger!! Ik begin nu wel steeds beter positief te denken hoor!

Ga je testen vandaag???? Doen! Ben heel benieuwd, kunnen we mss samen zwangeren, haha!
    Heb jij al kindjes? Ik heb een dochter van 4,5 en heb vorig jaar november een mk gehad met curretage. Ook weken achtereen bruin verlies dus je begrijpt mijn angste deze keer.

14. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

Apr 3, 2012
    104
    0
    0
    ik zit nu ook ook 6 dagen na men nod en ben ook zwanger.. maar heb nu ook al 3 dagen bruinverlies en heel af en toe een klein beetje rood.. ik heb vrijdag een onderzoek gehad bij de gyn door dat bruinrood verlies.. men gyn vertelde me dat soms vrouwen nog de eerste maanden rond hun verwachte menstruatie dat kunnen hebben hij kon ook niet zeggen vanwaar het kwam, maar hij zei dat 1/3 vrouwen last hebben van een beetje bloedverlies in het begin van de zwangerschap. ik zit namelijk ermee en ben ook al heel bang geweest maar men gyn heeft me natuurlijk kunnen geruststellen. (heb het ook enkel bij het afvegen) vandaag is het al vele minder.. en men hcg stijgt wel enorm.. volgende vrijdag krijg ik al een inwendige echo.

groetjes kelly

15. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Kelly,

Nou, rood bloedverlies had ik dan nu weer niet, wel een innestelingsboedinkje gehad 13dgn geleden en op die dag ook nog negatief getest. Heb jij al zo vroeg een inwendige echo dan? Zit je dan al op 7 weken? Bij mij wil de vk deze keer zeker zijn, ook voor onszelf gerust te stellen hoor, dat we iets kunnen waarnemen en omdat ik pas vorige week maandag positief testte en dus mijn ei wat later kwam als wat ik dacht nemen we het zekere voor het onzekere en komt mijn echo de tweede week van juli. Morgen maak ik afspraak hiervoor. Oh ja, als reden trouwens voor dat hele licht bruinverlies ooit (dus oud bloed) kan nog van innesteling komen maar kan ook zijn dat je baarmoederwand niet zo heel dik is liet de vk me weten. Ingang van vagina is 10cm lang zei ze wat vloeien kan een paar dagen duren. Maar toch ben ik inmiddels redelijk optimistisch gestemd, het verbaasd mezelf eigenlijk, maar goed, het moet ook wel, niet druk maken en ik doe mijn best, haha!
    Laat ff weten hoe je echo is gegaan en in de tussentijd kunnen we elkaar allen op de hoogte houden.

16. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

Apr 3, 2012
    104
    0
    0
    hey snoebel,
    vandaag is het gewoon terug normaal hier doorschijnend witverlies.. geen bloeding of bruinverlies meer (gelukkig maar)
    ja heb vorige donderdag een echo gehad omdat ik smorgens belde naar men gyn ivm dat bruinverlies en was namelijk heel ongerust.
    de gyn kon natuurlijk nog niet veel zien maar hij zag dat er iets aan het gebeuren was daar, vrijdag moet ik terugkomen..
    men hcg stijgt wel echt enorm hard vrijdag 15 juni was hij 16 en dinsdags 19 juni was het 374.. men gyn zei ook van het verdubbelt dagelijks bij jou dus volgens de hcg waarden ziet het er goed uit. ik ben morgen 5 weken..
    wordt wel exra in de gaten gehouden door bloeddrukmedicatie hoor..
    grtoetjes kelly

17. Vera79

Vera79 Actief lid

Dec 23, 2008
    118
    0
    0
    He snoebel, gewoon bij de VK aangeven. Ik had ook bruin bloedverlies en kreeg een echo met 6 w 5 d en al van buitenaf hartaktie te zien en ze is inmiddels 3 :)

18. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook heb sinds gisteren weer volgens mij redelijk normale kleur verlies, zie eigenlijk geen echt bruin meer dus mijn zin wordt ook steeds positiever! Maar hoe weet jij je Hcg waarden dan? Meet je die? Ik heb een afspraak geregeld voor een echo op 10 juli a.s. dan weten we zeker dat we alles goed kunnen zien wat we willen zien. Ik ben nu 5.6weken zwanger en met de echo precies 8 weken. En ook ik heb sinds vorig jaar bloeddrukmedicatie dus wacht ook ff af of ik voor de controles eventueel wel bij de vk mag blijven komen of combi met gyn of alleen maar gyn. Ik voel me eigenlijk beter nu want ik had weleens last van duizeligheid met die pillen maar daar heb ik nu helemaal geen last meer van, haha! Maar ja, daar komen weer andere ongeregeldheden voor terug en die nemen we maar voor lief, toch?

19. snoebel

snoebel Lid

Jun 1, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Vera! Omdat ik vorige maand in eerste instantie een hele lichte menstruatie had die langzaam op gang kwam tot normaal gaan ze van de eerste echte menstruatiedag uit bij mij. En deze maand heb ik waarschijnlijk mijn ei later gehad als wat ik zelf dacht dus vandaar dat mijn vk zeker wil weten dat we alles direct goed kunnen waarnemen, en wij ook zekerheid hebben, bij een echo van 8weken zwangerschap. Nu ben ik 5.6 weken maar omdat mijn vloeien volgens mij toch alweer sinds gisteren redelijk normaal is van kleur maak ik me al minder zorgen en kan ik ook wel 2 weken wachten nog want ik wil ook die zekerheid. Een te vroege echo zou ons alleen maar ongerust maken dus ik ben hier wel content mee.

20. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

Apr 3, 2012
    104
    0
    0
    heb al heel vroeg bloed moeten laten trekken en dan paar dagen later nog eens voor te zien of het goed stijgde en ja nu vrijdg moet ik terug bloed laten prikken.. zo weet ik dus die waarden
    groetjes kelly

Share This Page