gisteren NOD en alleen een bruinverlies zonder rood!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melia, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dames,

Na zoveelste negatief getest te hebben deze cyclus, had ik de hoop op een zwangerschap deze cyclus als nihil gezien.
    Ik ben natuurlijk in afwachting van mijn menstruatie.
    Gisteren was mijn nod. Ik heb sinds donderdag last van bruinverlies, dat was voor mij het begin van de menstruatie.
    Het bruin verlies heb ik eigenlijk na veel problemen met ontlasting. Ik heb een enorme verstopping net voor nod. Normaal altijd makkelijke ontlasting voor en tijdens ongi dagen. maar doordat ik hard moest drukken, zag ik bij het afvegen dat ik pure bruin aan het toiletpapier heb zitten, ik had eigenlijk ook op bloed gerekend want als je baarmoeder vol zit met menstruatiebloed(slijm) en je dus bij harde ontlasting moet drukken, dan druk je eigenlijk ook tegen de baarmoeder aan en die zou dus eigenlijk ook bloed of slijm los moeten laten maar hier dus niet.

Ik weet dat ik er niet op mag hopen maar nu ga ik er steeds meer over denken en ik heb de hoop stiekem weer terug gekregen.

wie kan mij hier uit de droom helpen, want na de hoop op een zwangerschap deze ronde te hebben afgesloten, begint het nu weer helemaal opnieuw en zolang ik geen bloed zie, blijf ik hopen.

s'ochtens bij het opstaan een beetje duizelig en misselijk, maar verder geen enkele symptoom van een zwangerschap.

heb gisteren nog een zw.test gedaan en weer negatief.

weet het echt niet meer!!

2. Wenneke36

Wenneke36 Nieuw lid

16 nov 2012
    2
    0
    0
    Ik kan je helaas niet helpen, ik zit in hetzelfde schuitje. Gisteren NOD, alleen paar druppels bruinverlies. Negatieve test. Dus het zal wel niet. Maar misschien toch. Want normaal gesproken altijd veel krampen en opgezette buik, maar nu niet. Dacht dat het vanmorgen wel zou doorbreken, maar ook niet. En ben altijd heel regelmatig.

Dus ik kom naast je zitten op het wachtbankje. Denk dat we niet veel meer kunnen doen dan afwachten.... frustrerend he?

3. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    @Wenneke:
    Het is inderdaad frustrerend als de ongi niet gewoon doorbreekt als normaal. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus, dus normaal begint mijn menstruatie ook met eerst bruin/oud bloed maar altijd gemengd met rood bloed, dan weet ik altijd zonder twijfel dat ik ongesteld ga worden. Maar nu is het heel vreemd want ik heb enkel bruin verlies geen druppel rood bloed er tussen. Normaal bij hard drukken(sorry voor de details)verlies ik altijd ook rood bloed bij want je drukt eigenlijk ook tegen de baarmoeder aan en die zit vol met slijm en bloed. Maar dit heb ik nu niet en dat geeft mij hoop.

Ook ben ik erg misselijk en duizelig, een beetje beroerd s'ochtens als ik opsta en in de avonden.

Ik hoop dat we uiteindelijk toch verblijd gaan worden met een positieve test ondanks dat het er nu wat somber uitziet.

Deel Deze Pagina