Hoi meiden, Hier ronde 1 Niet uitgedraaid op een zwangerschap en tot verbazing niet eens teleurgesteld Voel me zelfs beter En opgelucht dat ik naar ronde 2 ga' vind dit eigenlijk raar? eerst was ik nerveus en depri van ronde 1! en zo nieuw erin dat ik allerlei vragen stelde, zwangerschapskwaaltjes kreeg' zijn er meiden die dit soort ervaring ook hebben?'
Opgelucht niet, maar ik merk wel dat als ik ervan uit ga, dit wordt em niet' ik blij ben dat ik ongi wordt, zodat ik snel door kan naar de volgende ronde.
Ik kan me die gevoelens wel herinneren Het is allemaal zo nieuw en spannend en je weet nog niet hoe erg het ontpillen zal zijn. En als je dan eenmaal ongesteld wordt, dan is het natuurlijk wel jammer, maar dan weet je ook waar je aan toe bent en dat je een cyclus hebt! Inmiddels sta ikzelf bijna op de automatische piloot, maar toch zijn die rode duivels iedere keer weer een teleurstelling. Maar ja, bij ons is het ook geen leuke manier van proberen meer, dus dat maakt het extra vervelend natuurlijk. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, hoor, hou die positieve gevoelens vast!
Ik hoop zelfs dat ik ongesteld ga worden, zodat ik weet dat alles werkt. Ik ben 28-09 gestopt met de pil en nog steeds niet ongi. Nu dus inmiddels 48 dagen
Hoi Dphoek, van het ontpillen heb ik geen last meer ondertussen al bekan 4jaar pil vrij' & sinds ik mijn cyclus opschrijf kan ik er ook beter aanuit en merk ik wel dat ie wel stipt komt' Dus is wel fijn te weten waneer je ze kan verwachten' absoluut wil ik de positieve gedachtens houden, maar denk als ik 1x weer op controle moet voor een foliekel dat de spanningen terug gaan komen, maar ben blij dat ik hier terrecht ben gekomen' je voelt je niet alleen, iedereen heeft hier haar verhaal & dat maakt het net zo leuk dat je al die wachttijden door komt! & Oei als het bij jullie geen leuke manier meer is' maakt het natuurlijk niet zo tof'! weet niet wat jullie background is' Maar samen komen jullie er wel uit! dikke kus sarah !