3 dagen na eisprong bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulpje, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    hallo dames (alvast exuses voor het lange verhaal)

ik zit in ronde 1 nu, en heb deze maand een late eisprong gehad (4 dagen geleden) en die dag hebben we ook geklust. gister verloor ik ineens bloed, maar donkerbruin en werdt steeds minder,ik dacht dat misschien mijn menstruatie al zou beginnen wat erg vroeg zou zijn, maar ik dacht, ben net gestopt met de pil het zal wel nu even onregelmatig zijn. maar vandaag heb ik niks meer..?

zou het ovulatie bloeding zijn of innestelingsbloeding ? heb t nog nooit gehad, ook bij mijn eerste zwangerschap niet.. mijn menstruatie komt pas over een dag of 10 als het goed is..(hoop het niet natuurlijk)

wel heb ik andere dingen zoals : sterke geur urine, zéér rommelende buik, kleine krampjes in de buik en trekkingen in de zij.. mijn temperatuur blijft vanaf eisprong op 36.6 , 36.7...

herkennen jullie dit of hebben jullie enig idee wat het kan zijn ?

hoop reacties te ontvangen

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Denk ovulatiebloeding..innesteling is veelal pas 6-10 dagen na ovulatie. En het is daarom eigenlijk ook nog veel te vroeg om überhaupt wat van zw.schap te voelen. Mss is je ei toch eerder geweest? Dan zou het best wel innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.

3. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    bedankt voor je snelle reactie.

aan mijn temperatuur curve te zien heb ik denk ik echt mijn ei 4 dagen geleden gehad.. de temp gaat van 36.6 naar 36.3 en weer naar 36.6 of 7..

10 dagen geleden hebben we ook geklust kan het dan ook van die dag kunnen zijn ?

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Nee hoor, ik heb een innestelingsbloeding gehad na 2 dagen als... en het duurde 3 dagen...
    dus het kan best ;)
    Is voor iedereen verschillend...
    Ik dacht ook eerst dat het een ovulatiebloeding was, maar 2 weken nadien testte ik positief dus... ;)
    Helaas is het misgelopen begin oktober...
    Maar het kan dus best... ik had nog geen symptomen hoor, na of tijdens die innesteling... dat was pas 2 weken later...
    Ik duim voor je !

5. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    wat erg dat je zw. misgelopen is ! hoop dat je snel weer zwanger bent !

ik weet het ook niet wat ik heb, ik hoop dat het ook innesteling is, maar ik wil mezelf ook niet voor de gek houden..

maja zolang het niet helder rood wordt dan is er hoop toch ?

denk dat ik over 2 weken pas kan gaan testen.. dus even afwachten

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Dag Tulpje,

Ik hoop het ook...
    Bij mij was het 3 dagen helder verlies, die innestelingsbloeding, soms met klontertje, dus het kan wel hoor...
    Mocht je binnen 2 weken positief testen, ja dan wil je natuurlijk geen helder bloed zien ;)
    Zolang het geen combinatie is van buikkrampen, pijn in onderrug en helder bloed, zit je goed !
    Succes en laat iets weten hé !

7. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    hey inneminne,

ik blijft inmiddels toch heel donkerbruin bloed verliezen,alleen met afvegen, en zitten ook kleine klontertjes in maar niet veel..
    maar valt me op dat het overdag bijna niets is en 's avonds wat meer wordt, echt raar
    ik heb trekkingen in de lies sinds vanmorgen..

kan niet meer dan afwachten natuurlijk, liefst wil ik al gaan testen of in iedergeval iets doen ! maar daar is het natuurlijk nog te vroeg voor

8. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    vandaag ongi geworden, helaas..

nieuwe ronde nieuwe kansen..

groetjess

9. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Dag Tulpje,

Inderdaad helaas...
    Wat ik ook had, is steeds week voor ongie al bruinig, rozig, ... verlies, lichtjes.
    Toen ik zwanger werd, had ik weekje voor nod geen verlies...
    Dus misschien is het ook iets typisch voor je cyclus ;) handig om weten dus..
    xxx

10. Monique22

Monique22 Lid

11 nov 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ,
    Ik zit nu in ronde 2 en zou de 19e weer menstruatie moeten krijgen .
    Mijn eisprong was op de 5e , geklust natuurlijk en nergens last van.
    maar op de 8e en de 9e kreeg ik ineens licht roze bloedverlies na de seks het zit niet in mijn plas maar echt alleen als ik afveeg?
    weet iemand hier wat meer van af?
    groetjes

11. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Klinkt als een ovulatiebloeding.. Kan ook innesteling maar dat komt volgens mij later( een week erna ongeveer)

Daarom denk ik ovulatiebloeding

12. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik denk eerder gewoon een wondje opgelopen tijdens de sex heb ik ook wel eens gehad... :)

13. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    ja dat kan natuurlijk ook

14. Monique22

Monique22 Lid

11 nov 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames ,
    Vanochtend na de seks had ik er geen last meer van
    Dus denk dan dat het toch een wondje is
    X

15. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Ik dacht ongesteld te worden maar het zet niet door.. Eerste dag ietsjes helder rood.. En nu niets meer, alleen met afvegen zie ik steeds wat en is nu alleen bruin.. Snap het niet meer, wat denken jullie ?

16. Monique22

Monique22 Lid

11 nov 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het niet doorzet komt er ook geen menstruatie aan denk ik
    Heb je al getest? Xx

17. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Ja maar dat was 4 of 5 dagen geleden.. Dus denk niet dat ik zwanger ben of is dit tevroeg geweest ?

Omdat ik de eerste dag een ietsie pietsie helderrood had en voor de rest bruin weet ik niet of het nu een menstruatie is.

Maar ik verlies nu vrijwel niets meer,

18. Denise90

Denise90 Actief lid

22 okt 2012
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej tulpje ik heb afgelopen week precies het zelfde gehad en ook geen flauw idee wat het was?? Maja als er over een week nog steeds geen veranderingen zijn ga ik testen,, ik had ook een week ongv na mijn eisprong bruinverlies dit duurde 3 dagen en toen was het weg! Geen idee of het nu menstruatie was of niet???

19. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Ja het is echt raar he.. Ik zit wel in ronde 1 en dus denk ik dat het door het ontpillen komt.. Hoelang ben jij nu gestopt met de pil ?

Ik weet niet precies waneer ik kan testen

20. Denise90

Denise90 Actief lid

22 okt 2012
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb als het mijn menstruatie tenminste was ronde 2 erop zitten ,, maar geen idee wat het nou was heb verder ook nergens last van jij wel??

Deel Deze Pagina