Hoi, Vandaag moet ik ongesteld worden, maar mijn cyclus doet raar na mijn miskraam. Deze is rond de 30 dagen.. Maar naar mijn eisprong heb ik bij dag 6-7 bloedverlies, rood donkerbloed. Dit houd een week aan en dan pas komt mijn ongesteld met echt helder rood bloed. Lang bloedverlies dus. In augustus miskraam 10wk, opgewekt em dat hing allemaal goed. Alleen dus cyclussen daarna raar. Bij de gyn geweest een paar voor onderzoeken geen medische verklaring lang bloedverlies. Theorie was ik kon zwanger worden. Alleen voelde het niet zo omdat ik denk hoe kan een eitje nu innestellen in mijn baarmoeder als er bloedverlies is. Dat lukt waarschijnlijk niet. Maar gisteren en eergisteren werd het donkerrood lichter tot licht bruin en minder. Wat ik raar vond want meestal rond mijn NOD wordt het meer. Het kriebelde, je hoopt het toch iedere keer. Maar ik dacht zal waarschijnlijk niet, dan kan het betere nu weten. Kan ik los laten. Had een nog een test die via zwanger en kids er gratis bij hebt gekregen toen ik de ovulatietesten bestelde. Meestal het KV zw testen. Deze test is van Innovita. En nu dus positief. Verbaasd, voorzichtig blij, maar ook heel onwerkelijk. Zou het dan toch kunnen na 9 maanden? na miskraam. Heeft iemand ervaring met deze testen? Sorry voor het lange verhaal. Blij, maar heel voorzichtig. Ik heb nog steeds bruin slijm en gevoel dat ieder moment ongesteld kan worden.
Deze is idd wel heel erg positief hoor. Kan me wel voorstellen dat je voorzichtig blij bent ivm bruinverlies. Zou morgen ha of gynaecoloog bellen misschien dat zij je gerust kunnen stellen. Hoop voor je dat het een plakker is!
Dank je, meiden. Blijft gewoon even spannend denk ik. Ga dinsdag een nieuwe test doen. Hopelijk dan goed opgelopen! Dan denk ik weer 2 dagen erna. Als er dan geen helderrood bloed is geweest. Volgende week met gyn of verloskundige bellen.. Dat is theorie, haha. Weet niet hoe de praktijk gaat. Hoop ook dat het nu zo vermag zijn dat het een echte plakker is! Vorige zw wel alle symptomen, geen bloedverlies maar bij 10wk echo. Geen hartslag. Ervaring en realiteit dat het altijd spannendblijft. Tot de 12 wk. Maar wel fijn dat je dus ookzwanger kan worden als je bloedverlies hebt. Categorie 'doet het nog'. Zal van de week de testje uploaden . Spannend. Nu maar ban het mooie weer genieten.
Heb geen ervaring met deze testen, maar hij ziet er heel positief uit! Dat icm je verhaal denk ik dat je weer zwanger bent. Spannend! Ben benieuwd naar je volgende test, duim met je mee!
Lijkt mij positief hoor! Ik had hetzelfde: bijna een week gerommel (bruin, donkerrood en nog hoge temperatuur) voor ik echt ongesteld werd. Ik bleef ook bruinverlies houden, zelfs tot 13,5 wk helder bloedverlies en nu al ruim 33 wk zwanger! Ik hoop dat het allemaal goed gaat nu!
Het kan zeker hoor Test ziet er goed uit Ik ben direct zwanger na miskraam geworden en binnen 10weken beval ik
Ik heb die test ook gebruikt toen ik 11 dpo was en was licht positief. Zelfde dag digitale van cb gedaan. Mijn ervaring met die testen zijn positief! Ik duim voor je!
Dank je voor jullie reactie. Sinds vanochtend geen donker/lichtbruin bloed meer... Weer helder. En een trekkend gevoel. Goed teken. Straks maar en een paar zw testen halen. Spannend hopelijk nu een echte plakker! Blijf een beetje voorzichtig. @ mhvo ow fijn dat jij ervaring hebt met deze testen. Deze had ik nu toevallig. En de maanden ervoor niet getest omdat ik dan al helderrood begon te vloeien. @juffie1984 irritant he dat vloeien ervoor. Los dat sociaal noet handig is zo lang vloeien.ik werd er er ook steeds duizelig van vanwege het bloedverlies. Bij mijn 1e dochter ook steeds donkerbruin slijm gehad tijdens de hele zwangerschap. 2e een flinke bloeding gehad en bij de 3e zw schap geen vloeiing gehad. Maar was dus bij 10wk niet goed. Nergens. Blijven echt kleine wondertjes.
Dank je! Ik hoop het ook. Net zw testen gehaald, spannend morgen testen. Kruidvat en action en nog een clearblue. Morgen de kV en action doen, als deze ook positief zijn 2/3 dagen later nog een keer + Clearblue. Dan ben ik bijna een week overtijd.
Ziet er goed uit hoor! Durf je best te feliciteren. Snap dat je meer zekerheid wil. Blijkbaar hoort bloedverlies tijdens de zwangerschap bij een goede zwangerschap voor jou