Hoi allemaal Ik ben pas nieuw hier en heb een vraag over de ovu-test. Vandaag een test gedaan en daarbij was eerste streepje donkerder als 2e. Volgens omschrijving betekend dat dat mijn eisprong binnen 24 uur kan komen. Kan het ook zo zijn dat ie al geweest is? Had eigenlijk gisteren me ei-sprong Gr. Kirsten
Ik heb geen flauw idee... Hij komt na je piek, maar je weet nooit precies wanneer die is begonnen. Heb je eergisteren en gisteren ook een ovu-test gedaan? Dat zou je meer info geven. En temp je toevallig ook?
Lijkt me niet want na je eisprong wordt hij minder donker als het goed is. Hoezo zou je gisteren al je ei hebben gehad? Als je daarbij uitgaat van de standaard berekeningen kan het heel goed zijn dat de eisprong inderdaad nu pas komt omdat ovu-testen dit precies aangeven en een berekening niet altijd
Hoi Bedankt voor de reacties.. Ik temperatuur niet en vandaag was de eerste ovu-test. Ik kreeg gister ochtend een erg ongi gevoel en 's avonds pijnlijke tepels. Nu vanmiddag had ik heel veel afscheiding, echt wit slijm. Dus wilde eigenlijk checken of ik nu me ei had. Vandaar doe test maar las dat je het meerdere dagen moest doen vandaar mijn vraag, misschien dat iemand hetzelfde heeft gedaan
Ik zou eerder op de test afgaan dan op berekeningen. Het is zoals Foxy ook al aangeeft. De volgende keer op meerdere dagen testen, dan krijg je nog meer inzicht. Maar wie weet is dat niet nodig en ben je deze ronde al wel zwanger.
Ik heb een hele late eisprong maar mijn test gaf gisteren 2 streepjes. Dus aan het klussen geslagen Vanmiddag ineens heel veel afscheiding en niet meer doorzichtig maar echt wit... Ook nog ff een ovulatierest er tegen aan gedaan en die was nog steeds positief. Vvond nog maar een keer klussen. Lijkt een beetje op jou verhaal namelijk