menstruatiepijn na eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by maui78, Jul 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi allen,
    vorige week zondag mijn eisprong gehad, en nu heb ik al dagen een zeurende pijn, precies of mijn maandstonden eraan komen, maar dat kan nog niet dat is maar pas volgende week! Zo kleine zeurende stekjes in de onderbuik. Plus last van constipatie ook en toch wel vlugger moe ook. Zijn er meiden die dit herkennen? Ik lees dat het kan duiden op een zwangerschap, innestelingspijnen enzo, maar ik wil toch nog niet teveel hopen want anders ben ik volgende week weer super ontgoocheld...
    lieve groet! :)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb het een keer gehad en toen was ik idd zwanger, dus wie weet. maar eigenlijk weet je het pas over een weekje, je kunt zoveel dingen voelen...

3. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    ja idd, ik heb het gevoel dat mijn lichaam mij hier iedere maand voor de gek houdt! Niet leuk, dus hopen maar he...wie weet...:D

4. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoii
    ik heb er deze maand ook voor het 1e last van..
    behoorlijke buikpijn (alsof ik net ongesteld geworden ben) en lichtelijke pijn in mijn rug (helemaal onderin)
    ook ik heb nog maar net mn ei gehad en mijn nod is volgende week vrijdag..
    dus ben zeer benieuwd of dit iets betekend!!
    liefs

5. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    at babytjeh...ja raar he, ik heb het ook anders niet, en ik heb ook lage rugpijn,maar weet niet of het daarvan komt hoor, aangezien ik al een probleemrug heb! Laat ons hopen he!!!! Ben je al lang bezig voor een baby?

6. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ maui87
    nou ik heb normaal geen last van mn rug hoor...zelfs haast niet rond mn nod!!
    daarom vind ik het zo raar allemaal!!
    afgelopen maand wel voor het 1e ovulatietesten gebruikt...miss dat ik daarom dingen voel die er misschien niet zijn haha
    voel het echt wel hoor..alleen hoop je vaak te gauw he!!
    we zijn nu in ronde 6 bezig...ben eind dec met de pil gestopt..en jij??

7. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    at babytjuh, ja maar nu begin je meer en meer op je cyclus te letten en dan wordt je allerlei nieuwe dingen gewaar, en ik heb dan precies gelijk iedere maand zwangerschapsverschijnselen, raar maar waar! en dan is het iedere keer niets en dat is zo ontgoochelend he! En zoveel van mijn vriendinnen zijn zwanger en bij hen is dat allemaal zo snel gelukt! :(
    En iedere maand denk je dan van joepie zou het zo knn zijn, en je voelt vanalles, haha en dan niks!!
    Ik heb mijn pil gestopt in april 2010. maar we zijn in feite nog maar echt bezig sinds Februari 2011. Maar vorige jaar toen ik mijn pil stopte is mijn vriend zijn mama gestorven, en ben ik geopereerd geweest aan mijn baarmoeder en heb ik een hernia gehad...en dan in october vertrokken met de marine voor vier maarnd. Dus in feite tel ik die maanden allemaal niet echt mee! Dus er is nog hoop!! ;) ik wens jou in ieder geval succes, ik zal met je meeduimen meid!
    liefs

8. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja ik heb het ook vaak, nu ook en zit zelfs nog voor de eisprong.. Maar ben niet zwanger dus snap het ook niet. Vreemd he al die pijntjes.. Probeer er maar niet teveel aan te denken..

Share This Page