Hallo dames! Ik ben nu 3 dagen overtijd.. En gisteren had ik een negatieve zwangerschapstest.. Ik zat te googlen op internet wanneer er HCG in je urine zit? En toen kwam ik een website tegen waar op stond :Een hCG-test in bloed of urine kan al tien dagen na de gemiste menstruatie worden gedaan... Dus pas 10 dagen overtijd kan je een positieve test krijgen? We zijn nu 10 maanden bezig voor ons 1e kindje.. Is dit lang ? Liefs
Hoi, De meeste testen kan je gebruiken op de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Weet niet waar je hebt gelezen dat dat pas na 10 dagen overtijd kan maar dat klopt dus echt niet.
Oke! Dus ik ben dan niet zwanger.. Of kan het ook oer persoon verschillen? En kan ik later alsnog een positieve test hebben? kiesBeter.nl - Zwangerschapstest Deze website was het, onder het kopje DE TEST
haha ik zou weer op je reageren, maar had dat bij een andere vraag van je al gedaan.. En je HCG kan nu nog wel heel weinig zijn waardoor je negatief test, maar kan ook gewoon zijn omdat je (helaas) niet zwanger bent.. Nogmaals succes meid
Ik weet niet of je goed gelezen hebt maar het gaat over labaratorium onderzoeken.. niet over zwangerschapstesten! Lees gewoon de bijsluiter van de test die je gekocht hebt, daar staat op wanneer je kunt testen enz. En ja, het kan dat je later toch positief test! Succes!
ja ik heb zeker wel eens gehoord dat mensen pas na 2 tot 4 weken posi testen ! dus het kan wel.. maar wie weet word je nog wel ongi.. al is dat te hopen van niet voor jou ! succes
Een urinetest kun je twee weken na de eisprong doen. Met behulp van een bloedtest kun je een week na de eisprong zien of het HCG-hormoon in je lichaam aanwezig is.