Hallo! Mijn temperatuur is naar mn eisprong tot nu toe al 3 dagen gelijk. Normaal schommelt het steeds de ronde dat ik zwanger raakte (maar een mk) schommelde mn temperatuur ook. Zegt het iets dat het nu 3 dagen gelijk is? Word er ineens heel onzeker van.. ( terwijl ik ergens denk wat mn temp nu ook doet is toch niets over te zeggen nog )
Nee hoor. Dit zegt nog helemaal niks. Reden tot ongerustheid hoef je totaal niet te hebben. Je zit pas op 5 dpo veelal heeft er nog niet eens een innesteling plaatsgevonden
Haha nee klopt indd ergens wist ik ook dat het helemaal niets zegt. Maar omdat mn temp dan ineens zo is en normaal schommelt doet je hoofd toch rare dingen met je hahah Ik las trouwens in een andere topic dat je aan de hand van de stijging kon zien wanneer je ei gesprongen was. Wanneer denk je dat dat bij mij is als je mn kaartje ziet? Er is 1 temp 2u eerder gemeten maar wel de zelfde aantal uren geslapen als dat ik normaal doe.
Huh gisteren? Ik heb dag 26 eind van de middag geinsemineerd dus dan was t met wanneer de ei gesprongen is dus perfect getimed toch?
@RoGiJuLi aangezien jij zon expert bent mag ik weer even jou mening? Mijn temp is net enorm gezakt zondag moet ik ongesteld worden. Kan ik er vanuit gaan dat het nu gewoon niet raak is? Al heb ik vorige rondes niet gehad dat mn temp zo veel gezakt is op dag 9 wat vind jij van mijn kaartje?
Dit ziet er idd niet zo goed uit. Een innestelingsdip gaat nooit naar basaal (van wat ik heb gezien). Ik ga hard duimen dat hij morgen weer mooi hoog is!
Dankjewel voor je reactie! Moet wel zeggen dat ik een uur eerder ben gaan slapen dan normaal maar dat lijkt me niet uit te maken denk ik? Dankjewel ik hoop t ook! Vind t wel gek dat ie dan zo vroeg ineens al zakt