Hoi allemaal, Vanmorgen was ik met sam aan het spelen en verschonen en dan brabbelt hij er altijd op los. We kletsen en brabbelen dan om de beurt. Vanochtend leek het echt of hij mij na deed. Als ik een lang drrrrrrrr geluid maakte deed hij dat ook na en als ik een kort boe geluidje maakte ook en dat een paar keer achter elkaar. Wie heeft hier nog meer ervaring mee? Kan dit of ben ik nu een fantasierijke mama?
Luc doet dat ook ja. Dan kijkt ie naar mijn mond en maak ik een paar keer hetzelfde geluidje en dan doet hij het na. Vanochtend probeerde hij zelfs de klanken na te doen van de woordjes die ik tegen hem zei. Het leek dan net of hij ook echt dat woordje zei.
ik had het gister met xander naar bed brengen. Hij was druk aan het brabbelen en ik zeg nog al vaak ja tegen hem als reactie op een geluidje van hem, en in 1 keer had hij het ook eve door. als ik ja zei deed hij het ook, maar het was alleen gister daarna niet meer. Ik denk dat hij de klank eve te pakken had. Nu lacht hij alleen heel hard als ik ja zeg.
Hm , hier komen we niet verder dan de uuuh uuh uuh uuuh uuuh.. hahaha.. af en toe maakt hij wat andere geluidjes maar hij heeft pas sinds heel kort zijn stembanden echt ontdekt. P.s wat groeit Sam hard zeg!
@ Beertje ja niet normaal zo'n groeispurt! maarre die van jou groeit ook goed hoor! Toch een super geboortedatum he! Bedankt voor de reacties! Leuk te horen dat het echt mogelijk is! Zooooo leuk en genieten!