gisteren pos. Vandaag negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by onzeker meisje, Aug 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzeker meisje

Aug 12, 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey .. ik en mijn vriend willen graag kinderen sinds een maand ben ik gestopt met het nemen van de pill .. omdat ik behoorlijk veel buikkrampjes had en gevoelige borsten heb ik 6 dagen voor mijn nod getest met een test van het kruidvat . Het was possitief wel een vage streep. Kwas dolgelukkig . Vandaag wakker geworden en opnieuw getest en negatief pf . Heb 2 testen gedaan en toch negatief ... kan ik nog hoop hebben ?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben op het moment veel vals positieve testen tegen gekomen hier van het KV.......
    Ook was je heel vroeg met testen en is het best goed mogelijk dat je wel even zwanger geweest bent maar dat het toch is mis gegaan.........het kan echt heel veel oorzaken hebben.
    Ik zou over 2dgn nog een keer testen als je nog niet ongi bent geworden.

Ik zou zeker niet zeggen dat je geen hoop mag hebben, maar ik zou er rekening mee houden dat het geen goede test was......

3. onzeker meisje

Aug 12, 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja het is waar ik moet maandag ongesteld worden maar zit er wel met in hoor was zo gelukkig , en na 1 dag terug negatief .

Share This Page