Ik WIL wat voelen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Ilona23, Oct 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Hoi dames,

Ik ben nog niet zwanger, althans dat denk ik niet :D
    Daarom nu juist dit topic.

Ik zit nu een dag of 6/7 na de eisprong, en voel me echt op en top fit. En juist heel emotioneel omdat ik nu het gevoel heb dat het in ronde 10 wederom niet is gelukt. Meer meiden die dit gevoel herkennen ?
    Ben nu zo op mijn lichaam aan het letten, en het enige waar ik last van heb is een beetje een opgezette buik, en wat meer ontlasting dan normaal :)

Sorry, maar wou even mijn depressieve bui met jullie delen :x

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel. Wij zitten ook in ronde 10 en ook ik voel niet echt iets bijzonders deze maand. (Over twee dagen is m'n NOD.)

Misschien heeft het er iets mee te maken dat ik te bang ben om weer hoop te hebben. Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat het deze maand weer niet zover is uit zelfbescherming voor de teleurstelling. Misschien voel ik daarom ook minder. Ik durf het niet te zeggen.

3. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Bedankt voor je reactie Marjolijn.

Misschien is het inderdaad een soort zelfbescherming. Voorgaande maanden voelde ik altijd wel iets, en was het een hele grote domper als de duivels kwamen. Kon dan echt dagen verdrietig zijn.
    Nu voel ik niets, en is het ook niet goed haha :D

Nee, ik heb niet het idee dat het deze maand " raak " is, dus gaan we maar weer vol vertrouwen door naar ronde 11

Ik heb het ook wel een beetje onderschat, van onze dochter waren we in ronde 3 zwanger....Dus heb iets teveel vertrouwen gehad dat, dat nu ook wel weer zo zou zijn :)

4. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wij hebben er bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te worden. Echt iedere maand voelde ik van alles.... Maar toen ik zwanger werd totaal niks. Had echt nergens last van.

Misschien geeft het je wat hoop

Share This Page