Urine is van vanochtend.snachts heb ik wel een plasje gedaan dus blaas was leeg. Ook heb ik snachts gedronken indd.. maar dan nog vind ik m te licht
Helaas wel.. bij mij was het een teken dat het niet goed zat. Maar ik zou wel doortesten hoor. Misschien dat die van jou morgen weer donkerder zijn. De HCG concentratie in je urine kan wisselen, dus als het eenmalig is dat ze lichter zijn zou ik me niet zo zorgen maken. Als ze een paar dagen steeds lichter worden, dan zit het wrs niet goed.
In principe zijn aflopende testen nooit een goed teken, maar je zou zomaar iets minder goed geconcentreerde urine kunnen hebben, waardoor de test lichter uitpakte. Even doortesten, dus.
Sluit me aan bij Jess89 aan. Hier ook slechte ervaringen mee. Maar kan bij ieder weer verschillen. Zou ook nog ff doortesten. Kan dat ze weer ver der oplopen. Ik ga voor je duimen.
Ik had vorig week ineens een wat lichtere test in de ochtend,, vervolgens in de middag knalde de 2e test heel erg. Kan aan de urine liggen en of je ochtend middag of avond beter test
Ze zijn inderdaad niet donkerder zo te zien, maar ingedroogde testen vind ik sowieso donkerder dan “natte” testen. Hoe ver zou je nu heen zijn? Ik zou nog even door testen of ze ook echt lichter worden en anders de verloskundige bellen.
Wat spannend! 2 dagen is in zo'n vroeg stadium ook maar kort. Hcg verdubbeld iedere 2 a 3 dagen geloof ik. En ingedroogd zijn ze idd altijd donkerder volgens mij. En het bloedverlies wat je beschrijft klink niet heel gevaarlijk... reden genoeg om positief te blijven hoor!!!
Dan is het enige wat je kan doen doortesten om te kijken of ze lichter worden. De verloskundige kan nog niks voor je doen. Ik vind het trouwens wel hele mooie testen voor NOD. Spannend zeg, ik hoop voor je dat het goed af loopt!
Heb net fertiliteit gesproken. Zij geeft aan dat t beste is om niet door te testen omdat t alleen maar onzekerheid met zich meebrengt. Al zouden ze nu donkerder worden. Het geeft geen garantie dat t dan wel goed blijft. Dus k ga stoppen met testen en blijven hopen dat t goed gaat. We hebben t sws niet in de hand helaas
Het klopt inderdaad dat als ze donkerder worden geen garantie geeft, maar als ze lichter worden is meestal geen goed teken. Vandaar dat ik dat zei