Hier mist de info van je mogelijke lichtere test, Samirsvrouwtje. Kleine tip: kies voor een topic ipv drie, beschrijf daar het geheel of voeg al je latere zorgen toe. Dan kan men reageren op t totaalpakketje. Denk dat dat je nog beter kan helpen, meid. Succes en sterkte!
Wat een onzekerheid zo. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan, sterkte met de onzekerheid de komende dagen en hoop dat je snel weet waar je aan toe bent
De test heb ik woensdag gedaan, dus kan moeilijk in de toekomst voorspellen dat mijn test lichter wordt
ik vloei nog steeds op en af.. en vanmorgen bij de controle een super actief en beweeglijk uk gezien (geen wonder dat ik hem/haar soms echt duidelijk voel).. na verdere controle blijk ik een enom gevoelige cervix te hebben die bij minst of geringst knapt en bloedt.
Super leuk om te lezen!! We gaan t zien! Ik zit nu ongeveer op mijn nod. Het heeft nog steeds niet doorgezet en heb besteld voorgenomen om niet meer te taan testen
bloeding is niet altijd negatief gelukkig!. ik heb tot week 8 ongeveer bloedverlies gehad bruin/roze/rood en zie mijn banner . ik heb goede hoop en duim met je mee op een plakkertje!. groetjes