Hoi! Helaas ben ik in november met een miskraam begonnen en 3 maanden later zijn de resten weg gehaald op de OK. Bij de nacontrole 6 weken later waren de resten weg volgens de gyn. Het verbaasde mij, want bleef steeds wat rood/bruin/stukjes verliezen. Paar dagen geleden mijn 2e menstruatie erna begonnen en er zitten nog steeds wat stukjes weefsel bij. Naar mijn idee had ik dat normaal nooit tijdens een menstruatie. Aangezien er bij mij vaker dingen veranderen na een zwangerschap/miskraam, vraag ik mij af of jullie dit ook hebben tijdens een menstruatie. Nu alweer een jaar aan het wachten op een 2e wondertje en ben het ZAT
Hey wat vervelend van je miskraam. Ik zie tijdens mijn mentruatie ook vaak wat stukjes in mijn maandverband liggen. Maar niet echt veel misschien 2/3 stukjes per keer. Het lijken net vliesjes zeg maar. Als je je toch zorgen blijft maken zou ik toch even naar de huisarts gaan. Veel succes verder!
Het is normaal om stukjes weefsel en stolsels te verliezen tijdens je menstruatie. Dit is verdikt baarmoederslijmvlies, dat tijdens je menstruatie afgestoten wordt. Hoe dikker je baarmoederslijmvlies, hoe meer er afgestoten wordt. De een heeft hier altijd veel last van, de ander minder. En het kan ook nog eens per cyclus verschillen. Je cyclus en menstruatie kunnen zeker veranderen na een miskraam en/of zwangerschap.
Wat verdrietig om te horen van het miskraam ! Ik heb er ook zelf 1tje gehad in november en ook in maart, maar dit waren beide vroege miskramen. Ik heb soms ook wel wat 'brokjes' tijdens mijn menstruatie (stolsels dus), maar nu ook wel niet erg veel. Ik denk dat dit idd echt afhankelijk is van persoon tot persoon. Heb je het er al eens met de gynaecoloog over gehad? Misschien kan hij/zij je wat geruststellen.
Ik heb dit altijd bij mijn menstruatie. Alleen toen kleutermuis geboren was is het een tijdje weg geweest. Na mijn miskraam was het ook een tijdje erger en had ik meer last van krampen. Het voelde een beetje alsof mijn baarmoeder geschrokken was hahaha. Het is natuurlijk wel een kleine bevalling zo'n miskraam en mischien heeft je baarmoeder wat tijd nodig om te herstellen van al het geweld.