eisprong eerder??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by aggy, Apr 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ff een vraagje:
    Ik ben 9 april ongesteld geworden en moet dus normaal gesproken nog een weekje tot mn eisprong zou je zeggen. Maar nou voelde ik vandaag ineens flinke (eisprong) steken rechts onderin. Ik denk dat kan helemaal niet, maar heb toch stiekum even een testje gedaan. En wat zag ik, een licht streepje:( Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Heb de sensitest dipsticks gebruikt.

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    ik heb altijd een licht streepje, dus dat zegt bij mij niet zoveel.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb ook heel mijn cyclus door een licht streepje, dus dat zegt niks.

Een test is pas positief als ie qua kleur gelijk is, of donkerder is dan de controlestreep.

4. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

Sep 24, 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lichte streep bij ovulatie testen is volgens mij negatief. Streep moet net zo dik zijn als controlestreep wil je een positieve ovulatietest hebben. Maar goed, kan me vergissen, heb ze nog niet eerder gebruikt. Volgens mij krijg je wel een licht streepje omdat het hormoon wel al aangwezig is, maar nog niet voldoende.
    Kijk ff in de bijsluiter. Of google er ff op. Dan weet je het zeker.

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    inderdaad wat hier boven staat! Verder is er geen enkele manier om te weten of je ei al geweest is als je niet tempratuurt. Zelfs positieve ovulatietesten zijn daar geen bewijs voor...

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik probeer dan wel niet zwanger te worden, maar ben na de bevalling op 6 april weer voor het eerst ongesteld geworden.. als ik een cyclus aanhoud van 28 dagen zou ik mijn ei aankomende woensdag hebben en ook ik voelde vanmorgen en vanmiddag "eipijn" (voel altijd mijn eisprong).. dacht ook al..HUH??? nu al??? het zal mij benieuwen wanneer de volgende ongi is.. zal t s in de gaten houden.. we zullen zien..

lichte streepjes op een ovu test zeggen idd niks trouwens.. kun je hele cyclus hebben...

7. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ok bedankt allemaal, heb ik iets meer duidelijkheid! We wachten af!

Share This Page