Moet het even kwijt...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Milla Rose, Feb 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    De titel zegt het al.. Vandaag mochten we testen voor onze 1ste cryo-tp en je raad het al.. Negatief. Ik ben zo verdrietig, op en er helemaal stuk van. We zijn nu meer dan 3 jaar bezig voor ons eerste kindje. Deze cryo-tp komt voort uit onze eerste ivf-poging. We hebben nog 1 cryo in de vriezer maar op dit moment kan ik gewoon even niet meer geloven dat het ooit nog goed gaat komen. Dacht misschien als ik het even van me afschrijf dat ik er straks weer wat hoopvoller tegenaan kijk.. Want nu lukt het me even niet. Vind het oneerlijk en snap er niets van..

Liefs Milla

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wat rot dat het is mislukt! Elke maand is er 1 te lang en zeker in de MMM!

Mijn eerste cryo is ook mislukt, maar ik heb zelf een groot probleem qua BMS.

Heel veel sterkte met dit verdriet en inderdaad, lekker van je afschrijven!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow lieve Milla, wat een verdrietig moment zeg...dat stomme rotvakje wat wit blijft..je wilt zoooo graag, je bent tot de testdatum gekomen, er is zoveel hoop...

Sterkte meid!

Nu een opbeurend stukje :D
    Je hebt nog een cryo..en hierna nog 2 behandelingen (met hopenlijk nog cryokansen..ja, of niet..meteen zwanger is nog mooier natuurlijk).

Probeer jezelf weer bij elkaar te rapen (nee, niet per se vandaag of morgen) en dan weer knallen!

Knuffel

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    hallo, snap je gevoel helemaal. sterkte meid.
    maar geef de moed niet gelijk op. ook al is dat soms heel moeilijk.
    het komt gewoon elke keer hard aan dat je nega test of ongi word.

maar je hebt nog een cryo en als je dit een plekje hebt gegeven kun je er met volle moed tegen aan tegen die tijd.

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ik snap je goed, want ik zit im een soortgelijke situatie. Het is ook vreselijk moeilijk om niet de moed te laten zakken. En ja, ook oneerlijk... zij wel en jij niet. Ik wil je heel erg veel sterkte en succes wensen.

6. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Milla, heel veel sterkte voor jou!!!! Hou je sterk!!!!

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Meid wat een super moeilijk moment!
    Schrijf het maar lekker van je af en huil het er lekker uit....
    MAAR niet de moed en hoop opgeven hoor.
    Neem de tijd voor jezelf en voor elkaar en dan weer gaan met die banaan.

Sterkte hoor!!

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Dankewel voor jullie lieve reacties..!

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

Jan 16, 2009
    2,188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve Milla,

Het is voor een buitenstaander zo makkelijk om te zeggen dat je nog zoveel kansen hebt, dat het einde echt nog niet in zicht is. Maar dat voelt voor jou nu gewoon even niet zo. :(
    De zoveelste teleurstelling, wéér niet gelukt. Het is en blijft gewoon kut. Ik hoop dat je de hoop en het vertrouwen de komende dagen/weken weer een beetje terug vindt.

Hele hele dikke knuffel voor nu!!

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Het is telkens weer een klap in je gezicht, bah!! Begrijp je heel goed. Laat je emoties maar even goed gaan. Opkroppen helpt ook niet. Ik ken het gevoel dat je maar telkens positief wilt blijven (want dat komt ook ten goede) maar soms heb je gewoon de puf of energie niet. Schrijf maar lekker van je af meis, we zijn er hier voor elkaar!!
    liefs!

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik herken het gevoel maar al te goed. Vorige week heb ik zelf dus ook negatief getest na een tp.
    Blijft altijd een teleurstelling, maar probeer je hoop te vestigen op de volgende cryo. Ook bij mensen die spontaan zwanger worden lukt het niet meteen.

(bij een spontane zwangerschap gaat het bij 50% ook mis in de 2 weken tussen de eisprong en ongi. Alleen dan weet je het niet).

Huil maar lekker uit en probeer over een paar dagen weer naar de toekomst te kijken. Heel veel succes.

12. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meid toch :( snap dat je je hier echt heel erg rot om voelt! Toen wij hier de eerste keer na een verse tp negatief hadden getest was ik ook ontroostbaar, had er geen hoop en vertrouwen meer in. Toen ook nog eens onze enigste cryo niet goed ontdooide zakte ik al helemaal door de grond!

Ik kan je alleen maar zeggen, blijf er in geloven, dat zul je toch moeten om door te kunnen gaan. Maar eerst eventjes alles eruit gooien mag natuurlijk altijd! Schreeuw huil en eet alles wat je lekker vind want dat mag nu gewoon even!!

Dikke knuff

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik ken het verdriet. Ik had het ook de eerste keer. We hadden in totaal maar 1 ingevroren cryo en 1 verse. De verse was ook negatief. En de invroren cryo was gewoon raak!! Daar hbben we ons prachtige mannetje van! Dus het kan echt meid!! Houd hoop

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Ik ben pas vandaag gestopt met de medicijnen. Heb echt even tijd nodig gehad om echt te stoppen met deze poging. Kon het nog niet loslaten. Heel stom misschien want wist het antwoord natuurlijk al lang.. Vanaf vandaag gaan we dus weer verder. Als ik ongesteld ben gaan we ons meteen aanmelden voor onze laatste cryo. En dan heel hard duimen dat deze goed ontdooid... Dankjewel voor al jullie lieve woordjes!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Milla ook op deze plek wil ik je een onwijze dikke knuffel geven.
    Ik hoop ontzettend dat jullie volgende poging ook mteen de laatste zal zijn en jullie eindelijk mogen gaan genieten van jullie eigen Millabeeb...

knuffelllll

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lieve meis :( Ik geef je een hele dikke knuffel...al wou ik dat ik meer kon doen!

17. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Hele dikke knuf lieve Mil, neem je tijd en ondertussen duimen we vast voor de volgende TP!

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Ben vanochtend ongesteld geworden, en we zijn meteen weer gestart met de progynova. Ben benieuwd.. Nu wordt het spannend of onze laatste cryo goed ontdooid. Morgen bellen naar het zh wanneer we onze uitgangsecho hebben.

19. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw spannend weer hoor...... ik ga mn kaarsjes branden voor je ;)

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Het was prachtig! Was alleen zo jammer dat ik weer wakker werd.. Weet je, dit soort dingen is zo niets voor mij. Maar als je graag een kindje wilt gebeurt het gewoon..

Gisteren heb ik me aangemeld voor de cryo en 2 feb hebben we onze eerste echo. Hopen dat alles goed gaat.

Share This Page