Proficiat Joy! Supernieuws! Juudje; veel succes met de 2 emmy's. Duimen dat ze blijven hangen. Ik ben enkele dagen voor mijn TP tarwekiemolie gaan slikken(Kruidvat). Dit slik ik nog steeds. Zou cellen beschermen tegen oxidatieve stress. Weet niet of 't geholpen heeft, althans onze emmy(s) hangt(en) vast )
Wauw Joy! Wat een geweldig nieuws! Jij had toch ook tp op 11/6? Wat super dat je test dan al positief is! Ik gebruik pregnyl dus kan niet testen. Ik moet nog een hele week wachten...
Ja pregnyl 5000. Maar op 8 dpo was test wit. Dag 10 positief en nu oplopend. Vandaag 2-3 op de CB digitale test. En het is vandaag m'n testdag.
Jaaa morgen testen Als ik dat haal natuurlijk. Maar tot nu geen bloed... misschien dat ik vanavond al een testje waag, gisteravond durfde ik niet.. duimen nog ff!!!
Na drie tot vijf dagen moet de pregnyl niet meer te zien zijn. Hoeveel dagen na de laatste pregnyl zit je?? Dit is wat dr van Oss ook tegen mij zei, maar.... je mag pas twee weken na tp testen. Zie het al! Dit is goed hoor! Gefeliciteerd!
Denk het niet. Je hebt 10000 pregnyl voor punctie gespoten toch? En wanneer de 1500 (3x) Ga ik ff meerekenen. Spannendddddd
Pregnyl 10000 voor de punctie Punctie 8/6 Pregnyl 1500 op 11/6, 14/6, 17/6 TP op 11/6 Officiele testdag 25/6 Foto van de test is genomen na 2-3 min (volgens gebruiksaanwijzing aflezen na 5 min; haha toen nog streepjes nog donkerder)