Ik denk het ook! ML kwam gister thuis en ik toonde hem de testen: hij was amper verbaasd : "dat wist ik al. die buikpijn, die moeheid, die blauwe lijnen op je tiet" We zijn natuurlijk erg blij, maar ook een beetje terughoudend ivm mk vorige keer. Maar deze testen zien er (zeker opgedroogd) al 10x beter uit dan test van vorige zwangerschap. Toen was het turen op NOD! Test van vanmorgen was echt knaller
Joepie jeah , gefeliciteerd. We gaan voor een plakbeeb (s). Kunnen we elkaar volgen. Echt leuk. Zit te stuiteren voor je. Haha.
Dank je Joy!! Echo is gepland op 8 juli. Weer 2 wk wachten Hoe gaat 't met jou? Wanneer is jou echo? We gaan echt gelijk op
Wij hebben de kliniek nog niet gebeld dat we zwanger zijn. Durf niet, bang dat er dan een miskraam optreedt. Zo ging het elke keer namelijk. We wachten met bellen tot we in ieder geval 6 weken zijn. En we gaan 18 juli met vakantie, dus ik zit nu een beetje te dubben. Nog voor de vakantie of erna. M'n gevoel neigt erna. Dan zou ik na de vakantie m'n eerste echo hebben bij ruim 10 wk. Maar we wachten eerst maar eens rustig af tot 6 weken zwangerschap.
Wij moeten gelijk bellen bij positieve test zodat ze met ruim 6 wk de echo in kunnen plannen. Vorige keer heb ik dat ook niet gehaald... Het is toch in elke kliniek anders zeg!
Wij moeten ook bellen hoor bij positieve test en dan echo bij 7 weken. Maar ik durf nog niet te bellen. Volgende week vrijdag bellen we en dan horen we het wel. Manlief wil wel echo voor vakantie. Want hij wil weten of het goed zit en of het er 1 of 2 zijn. Als het goed zit dan wil hij namelijk iets kopen tijdens onze vakantie. Een herinnering dat we zwanger zijn tijdens onze vakantie.
Wat een mooie gedachte van je man! Ik snap jou ook wel hoor... stel dat het niet goed zit... Maar als het wél goed zit!? Wat een heerlijk gevoel om je vakantie mee in te gaan! Ik kan haast niet wachten tot mijn echo 8/7! Vorige keer ging het dag voor de echo mis, dus is al een mijlpaal als ik die haal! Maar het gevoel het te "jinxen" (schrijf je dat zo), dat herken ik. Ik kan wel beredeneren dat bijv afspraak maken voor intake MvM niet 'de goden verzoeken' is, maar het blijft wel eng.
Hoi hoe is het de zwangere hier? Met mij goed, alleen verschrikkelijk moe. Maar dat wordt denk ik versterkt door de utrogestan bollen. En mn bh's passen allemaal niet meer. Heb nu maar voor vandaag een slobbertrui aangedaan en morgen maar even een paar kopen.
Gaat goed. Nog steeds wel bang. Nog steeds symptomen, dus dat gaat goed. Moe ja vooral eind van de middag. Misselijk ook 's middags. Emotioneel ook. Dat komt als een hormoonvlaag opzetten: aanval van misselijkheid en emotioneel worden haha. Mijn man weet niet zo goed hoe daarop te reageren Ben ook nog de afgelopen 5 jaar aan het verwerken en dan met name de laatste 2jaar sinds we met ivf/icsi zijn gestart... Heb jij al mensen verteld? Jouw omgeving wist niet van jullie behandeling toch? Knap hoor! Wij nog niet verteld. Veel mensen uit omgeving weten wel van deze poging.. Ik heb vd week afspraak met mn moeder; denk niet dat ik het voor haar verborgen kan houden. Het liefst wil ik eerst 1-2 goede echo's voor we iets vertellen!
Bang is begrijpelijk. Het is ook allemaal heftig. Maar we moeten een beetje vertrouwen krijgen. Zo spannend allemaal. Wij hebben het nog niemand verteld, echt ons geheimpje. We willen het pas vertellen als we de 12 wk voorbij zijn. Dus dat duurt nog even.
Dat snap ik! Ik zou het ook graag de eerste 12 wk voor me houden. Maar omdat veel mensen in onze omgeving van deze poging weten, wordt het lastig om niets te zeggen. Gelukkig heeft niemand nog iets gevraagd! Alleen een tante die vroeg of we nu nog bezig waren, ik zei dat we een pauze hebben Klopt in zekere zin ook wel haha Soms wil ik naar de drogist gaan om een test te halen, maar zelfs dat durf ik niet. Vlak voor m'n mk in januari was de test bijna negatief. Ik testte toen omdat m'n zwangerschapssymptomen weg waren (niet meer misselijk, normale borsten). Ik zou nu willen testen voor die bevestiging! Maar ik ben nu zelfs bang dat de test geen knaller is... ML gaat morgen tm zaterdag naar buitenland voor werk En ik heb nu zo hard iemand om mee hern nodig! Toch wel lastig dat niemand 't weet...
Even ruim een dag met minder symptomen (nauwelijks misselijk, minder moe) dus gelijk in de stress... Durfde echt niet te testen. Gelukkig vandaag wel weer symptomen (nog nooit zo blij geweest om misselijk te zijn en zat te gapen toen ik net bij schoonmama aan het eten was) Gauw naar huis en toch voor extra bevestiging getest! Et voilà, een knaller! Zeker zo laat op de dag en tot een half uur voor test nog (veel) gedronken
Prachtige test. Dat gaat gewoon een plakker zijn. Symptomen kunnen idd op en af gaan. Hier voel ik me echt zo ziek bah bah, ik hoop dat gauw wat beter word want met de twee boys kan ik niet echt rusten. Vandaag doorgeven dat we zwanger zijn. In overleg besloten dat we na onze vakantie de eerste echo krijgen. Mochten we toch eerder willen dan mogen we bellen. Maar voor nu wil ik nog geen echo, probeer m'n lichaam te vertrouwen.
Ja he, dat denk ik nu ook wel! Nog 4 nachtjes slapen Wat rot dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat dat gauw beter gaat! Maar, als ik naar mezelf kijk, is het wel een goed teken: er is nog flink wat hcg in je lijf denk ik dan maar! Goed dat je hebt gebeld naar het ziekenhuis. Ze willen het natuurlijk weten! Knap dat je hebt besloten de echo uit te stellen. Wanneer gaan jullie op vakantie?
Ivm bloedverlies zondag is de echo dag vervroegd met name omdat ik het niet meer trok Vanmiddag kregen wij een prachtig embryo met hartactie te zien! We zijn superblij!!
Helaas is het mis. Bloed verlies en beide vruchtzakjes zijn heel rommelig. Wij gaan nu ook stoppen met zwanger worden. We kunnen niet meer en voor onze boys willen we ook dit niet. Het is toch telkens een zwaar proces en na ruim 3,5 jaar is het nu genoeg Ik wens jouw een super zwangerschap toe en probeer te genieten.
Joy, wat vreselijk! Mijn hart breekt voor je! Ik wens jullie ontzettend veel kracht in de toekomst! Liefs en knuffel!