goede dag ik ben begonnen op 1 juni tot 8 met gonal f spuiten ik mocht 8 spuiten ovitrelle nu is dit mijn eerste ronde na mislukte pogingen met clomid nu ben ik bang dat het niet raak is ergens hoop je van wel ..... klopt het dat ik de 17de een zwangerschap test mag doen ? probeer niet te veel te hopen maar ergens doe je het toch ik heb nu alleen maar pijn in me buik en het gevoel of ik ongesteld word ik heb maandag de 15 de een afspraak bij de gynaecologie kunnen ze dan al zien of het eitjes bevrucht is of niet is er iemand die dit mee maakt of tips heeft word hier moedeloos van
Hebben ze je in het ziekenhuis niet verder ingelicht hoe of wat? Als je 8 juni Ovitrelle hebt gespoten, heb je 9 of 10 juni je eisprong gehad, dan mag je 14 dagen daarna je menstruatie verwachten (of liever niet) en kun je dan dus betrouwbaar testen. Dus op (10+14=)24 juni. 15 juni is er nog niks te zien van een zwangerschap.
bedankt voor je reactie nee ze gaan er denk van uit dat je zelf alles weet en je lees zo veel op het internet dat zijn zenuw slopende de tijden 24 eerste test doen .. mag ik jou alvast feliciteren