Hallo, ik heb clomid voorgeschreven gekregen. duphas nog iets gekregen om menstruatie op te wekken, dit is niet nodig geweest omdat ik spontaan ongesteld ben geworden. Vandaag zit ik op dag 3. Eigenlijk moest ik bloedprikken vandaag en vanavond met clomid beginnen. (dag 3 tot 7) Maar helaas ik was te laat met bloedprikken dacht dat het tot 12 uur kon vandaag.. maar kon maar tot 11.30. Nu zit ik te bedenken wat te doen... maandag bloedprikken en daarna beginnen met clomid... of geen bloedprikken en vandaag beginnen met clomid. Ik weet niet hoeveel waarde de gyn aan de bloedwaardes hecht? Ze wou kijken hoe het met mijn hormonen zat zonder clomid in mijn lichaam... Wie o wie kan mij advies geven?
Ik weet nog dat mijn gyn. zei dat ze altijd uitgaan van dag 3, maar dat dat net zo goed dat 4 of 5 kan zijn. Ik zou dus maandag pas beginnen als ik jou was. Succes!
De ene gyn wil dat je begint op dag 3 en de andere wil dat je begint op dag 5, zou eerst bloedprikken, en dan pas savonds de clomid nemen...
dankjewel, ik denk ook dat dat bloedprikken wel belangrijk is. Dus het is niet heel ernstig om op dag 5 te beginnen? Las ook op de bijsluiter dat je op dag 5 moet beginnen terwijl de gyn zei dag 3. Vraag me af wat eigenlijk het verschil is.
is geen verschil... heb t zelf uitgeprobeerd, dag 3 of dag 5, kreeg steeds rond dag 16 een ei... miss dat het voor andere wel uitmaakt.. maar hier dus niet