Gisteren verloskundige geweest

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by -, Feb 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi, gisteren ben ik bij de verloskundige geweest. Ik was toen 13 weken en 3 dagen zwanger.

En het hartje hoorde ze kloppen wel heel ver weg. Is dat normaal? Mijn vriend hoorde het ook, alleen ik weer niet. Net zoals bij de 1e echo. Maar het klopte in elk geval.
    150 zei ze. Maar 1,5 week geleden bij de echo klopte het 162. Is 150 niet te langzaam? Of wat is eigenlijk normaal?
    Ze zei er verder niets van.

Ik ga nu dinsdag terugkomen omdat ze het sneu voor mij vond dat ik het niet gehoord heb. Dus hopelijk hoor ik het dan ook.

2. Niet meer actief

Huh? Deze vraag staat er per ongeluk twee keer van mij...

Hoef ik natuurlijk maar 1 x antwoord op :D

Ik vroeg me wel af wanneer ik nu eindelijk kan genieten.

Eerst dacht ik namelijk ik ga genieten na de 1e echo, toen dacht ik na de 2e echo toen dacht ik : als ik het hartje gehoord heb dan.....
    En nu heb ik het hartje eigenlijk niet gehoord (de verloskundige wel en mijn vriend, maar toch). En nu ben ik weer bang voor dinsdag....
    Wanneer houdt dit op? (niet zeggen na 9 maanden aub).
    Ik durf ook helemaal niets te regelen voor de zwangerschap. Het is dat ik op werk mijn dagen die ik wil gaan werken door moest geven. Er is zelfs al vervanging geregeld.

Nou dit moest ik ff kwijt. Ik weet dat jullie hier ook weinig mee kunnen, maar het lucht een beetje op.

Ik hoop dat jullie wel antwoord weten op mijn 1e berichtje!

Alvast bedankt!

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi indy,

Het is normaal dat bij het eerste keer luisteren je het hartje maar heel vaag hoort. Je kindje ligt dan achter je schaambotje of helemaal naar je rug toe. Je hoeft je geen zorgen te maken voor dinsdag, dat is alleen om het te bevestigen voor jou!
    Je mag echt al lekker gaan genieten maar ik kan niet voor jou bepalen vanaf wanneer dat zit echt in jou koppie.
    Geniet! van het hartje dinsdag!

Imke

Share This Page