Verlies van onze kindjes

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door AT2014, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AT2014

AT2014 Lid

18 mrt 2014
    21
    0
    1
    Vorig jaar zijn we na een zwangerschap van 20 weken onze dochter verloren doordat haar hartje in mijn buik gestopt was. Uiteindelijk bleek dat zij een ontwikkelingsachterstand had en dat er ook verschillende lichamelijke afwijkingen aanwezig waren. We kregen te horen dat de afwijkingen een foutje van de natuur waren en dus dikke pech. Wat een pijn om je zo gewenste kindje te verliezen.

De kinderwens bleef erg groot en we waren erg blij toen we weer snel zwanger waren, maar tegelijk was er ook angst. We kregen extra echo's ter geruststelling en wat waren we opgelucht toen we bij de 20 weken echo hoorden dat ons kindje 'gezond' was.
    Helaas sloeg 4 weken later het noodlot toe voor onze zoon toen de bevalling veel te vroeg op gang kwam. De weeenremmers konden de bevalling niet voldoende afremmen en onze zoon is 1,5 uur na de bevalling overleden. Wat hebben we genoten van onze kleine man, maar zo machteloos dat we niets voor hem konden doen en dat we hem moesten laten gaan.

Onze kinderwens is nog steeds intens groot en de liefde die ik voel voor onze kindjes zou ik niet willen missen maar de pijn door het verlies/gemis is onbeschrijfelijk hard.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ontzettend heftig zeg, heel veel sterkte. Neem de tijd om te rouwen. En ik hoop dat jullie over niet al te lange tijd alsnog een mooi voldragen wondertje in jullie armen mogen hebben.

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Vreselijk.....heel veel sterkte.
    Ik hoop dat jullie in de nabije toekomst wel een gezond, mooi, lief en voldragen kindje mogen krijgen.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    *kippenvel* Heel veel sterkte!!

5. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    heftig hoor 2x achter elkaar
    heel veel sterkte toegewenst

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat een verdriet :(
    Heel erg veel sterkte.

7. EDMJ

EDMJ Lid

17 mrt 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow.. Ik snap je heel goed, dit zou niet mogen gebeuren! Ik wens jullie veel sterkte!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Sterkte meis. Zo oneerlijk en dat dan nog 2x mee moeten maken!
    Hoop dat jullie in de toekomst een mooi gezond en voldragen kindje mogen krijgen!

9. Sofie12

Sofie12 Lid

24 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik heb je een privebericht gestuurd.

Groetjes Sofie

10. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wat verschrikkelijk om dat 2 keer mee te moeten maken... heel veel sterkte...

11. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Pff wat erg! Heeel veel sterkte met dit vreselijke verlies!

12. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Wat afschuwelijk zeg...wat ontzettend oneerlijk. Ook ik wil je (jullie) heel veel sterkte en kracht toewensen.

13. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet precies hoe je voelt. Ook ik benn helaas mijn dochter verloren met 22+ 4 dagen en 5 jaar eerder een jongen omdat deze een goeiachterstand had van 4 weken. Ik wens heel veel sterkte!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verschrikkelijk om dit 2 keer mee te moeten maken :(
    Heel veel sterkte en neem je tijd om dit verlies te dragen

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wat vreselijk om dit niet 1 keer, maar maar liefst 2 keer mee te moeten maken. Heb er geen woorden voor...sterkte!

16. Rikigf

Rikigf Actief lid

18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg. Wat een verdriet. Ik wens jullie heel veel kracht toe. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar en veel lieve mensen om jullie heen. Dit heb je zo nodig! Fijn dat je het hier deelt. Misschien helpt dit je ook bij de verwerking. Ik vond het wel heel prettig om hier mijn verhaal te kunnen doen.

17. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Verschrikkelijk heel veel sterkte!

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wat verschrikkelijk, een nachtmerrie.. Zo oneerlijk!
    Heel veel sterkte!!

19. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Ik vind het heel erg voor jou en je man wat jullie is overkomen. En wil jullie sterkte wensen met dit verdriet.

Ook hoop ik dat jullie in de toekomst een goede zwangerschap tegemoet gaan en mogen gaan genieten van het ouderschap.

20. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Wat vreselijk zoiets. Heel veel sterkte in ieder geval.

Gaan ze nu dan testen op genetische afwijkingen dan, om dit een 3e maal te voorkomen? hoop dat je het nooit meer hoeft mee te maken om je kindje te verliezen. :(

Deel Deze Pagina