As dinsdag is het dan zover... 37.0 wk zwanger...en ik word INGELEID.. Loop dan al 3 week elke dag in het zh ivm minder leven voelen...en dan CTG maken.. De gyna heeft besloten dat het zo mooi is geweest, en me in te leiden..en de kleine is niet veel meer gegroeid ten opzichte van 15 dagen terug. Het klinkt heel raar misschien maar heb dr zo zin in.. Maar vind het wel een raar idee dat we gewoon met een paar dagen een kleintje hebben... Ik wou het even doorgeven aan jullie
Oh, wat spannend voor je! Ik ben bij mijn eerste ook ingeleid en die laatste zwangere dagen waren echt zo bijzonder! Als enigen wisten wij dat meisje niet lang meer op zich zou laten wachten en eindelijk voeld ik een soort van "rust". Ik liep nl. overtijd en werd daar erg ongedurig van (maakte me ook zorgen). Ook heb ik heel bewust genoten van die laatste paar dagen dat ze nog in mijn buik zat. Heb me ook een beetje "opgesloten" in mijn huis en in mezelf. Ik herinner me ook nog het moment dat we naar het ziekenhuis reden. 8 uur 's ochtends moesten we er zijn, het was winter en nog donker. En wij gingen met een lege maxi cosi en een nog dikke buik op weg, in de wetenschap dat we met een lege buik en volle maxi cosi terug zouden komen. Ook ik had er toen zoooo veel zin in. Was echt in een tophumeur. De sfeer was echt heel speciaal. Geniet nog even van je zwangerschap en een hele goede, mooie bevalling gewenst!!!
Spannend! Geniet nog ff van de laatste dagen van je zwangerschap en daarna natuurlijk met volle teugen van je kindje! Wens een hele fijne bevalling toe waar je straks met mooie herrineringen aan terug mag denken!
Spannend hoor meid! Het is nu inderdaad wel mooi geweest, je hebt al zoveel te verduren gehad! 37 weken is een prachtige termijn, ik hoop dat ik ook zo ver mag komen Geniet van je laatste zwangere dagen en je buik! Straks hebben jullie je kindje in je armen!
Eindelijk dan! Je zit eigenlijk al min of meer vanaf februari in onzekerheid of de kleine al komt, maar eindelijk heb je een datum! Fijn hoor, ik hoop voor je dat de bevalling spoedig gaat!
Heel veel succes! Ik snap dat je er zin in hebt! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling! Wij krijgen dinsdag (morgen alweer dus...) te horen wanneer ik ingeleid ga worden.....ook heel spannend! Groetjes Masu
Ik ken je van dat bloeddruk topic.. Ik wou je toch even succes en plezier wensen voor morgen Geen ervaring mee.. Maar lijkt me wel apart, maar ook bijzonder dat je weet dat je kleine morgen komt Gr. Carlien
spannend meid! veel succes en geniet van het eerste moment met jullie kleine hummel! wat fijn dat je er zo posi en enthousiast in staat
Wauw! Joosie, eindelijk meid! Na die spannende periode! Heel veel sterkte gewenst morgen! En ik kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt!
Dankjulliewel meiden... alle voorbereidingen hebben we nu echt klaar...boodschapjes zijn binnen, tas is helemaal ingepakt...de kleine kan komen. Merk wel aan mijn lichaam dat het wat doet...heb meer regelmatige pijnlijke harde buiken...net alsof het nu zoiets heeft...ach...het mag nu, en morgen gebeurt het toch... Nou ik zal jullie op de hoogte houden, hopelijk slaat de gel snel aan... Heb gelukkig al 1cm ontsluiting en BMM ed zijn al zacht..
Wat bijzonder, wij zijn precies even ver Ik hoop dat je een goede bevalling mag hebben en snel van jullie kindje mag genieten!
Veel succes vandaag meid. Ben zelf 2 keer ingeleid met gel en heb er alleen maar prima verhalen over te vertellen!
Nou vandaag is het dan zover... Heb opzich ten opzichte van de afgelopen 2 nachten redelijk geslapen. Wel onrustig maar toch zo'n 5 uurtjes ongeveer. Net even een broodje gegeten, en dan zal ik zo even onder de douche springen. En dan op naar het ziekenhuis... Pfff het is wel vroeg hoor...moeten ons om 06.45 uur melden... Als we weer thuis zijn...zal ik het melden... Tot snel meiden