gisternacht rugweeen gehad kan dat zo vroeg ???

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sila24, May 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik snap niet dat je niet gelijk vanochtend hebt gebeld!

ik bedoel als je denkt dat je weeën hebt bij 26 weken dan trek je toch aan de bel.

ik denk zelf dat het geen weeën waren maar gewoon een zware kram als gevolg van je kind wat tegen een zenuw getrapt heeft.

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

amfy ik wist niet dat het zo ernstig kon zijn, ik had eerst mijn moder gebeld s'ochtends vroeg en ze zei ook niet dat het heel erg was ofzo

3. heb je al gebeld inmiddels? Ik zou hier echt niet mee wachten hoor! Het is dat het bij mij op werd gemerkt bij een controle dat ik weeen had (buik), en dat ze het na 10 dagen ziekenhuis weer hebben kunnen remmen, maar anders was ons kindje nu waarschijnlijk ook al geboren geweest en dat wil je echt nog niet nu!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik heb nu net gebeld. ze zei dat ik nu rustig aan moet doen en het in de gaten moet houden ...... ze denkt niet dat het weeen waren..als ik het nog een keer krijg gepaard met buikpijn dan moet ik weer bellen... ze zegt dat masseren kan helpen en ja me man had gemasseerd en toen ging het over.....

5. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dus je mag niet langskomen?

Lang leve onze gebrekkige 'hetzalallemaalwelmeevallen' verloskunde cultuur.

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Jammer dat je niet mocht langs gaan zeg!! Pff .. net of ze langs de telefoon kunnen zien of het weeen waren of niet!

Maar enige geruststelling: ik denk niet dat het weeen waren, eerder gewoon rugpijn die je krijgt omdat je kindje hard groeit nu of je kindje die tegen een zenuw duwde!

Maar als je het nog eens voelt, MOET je onmiddellijk bellen!

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@lisa ja zoiets zei de verlos ook aan de telefoon..als ik nou echt had geweten of het weeen waren of niet had ik wel op aangedrongen om langs te komen..maar ik ga nu rustig aan doen kijken als ik weer zoiets krijg ga ik meteen bellen en aandringen dat ze meoten kijken

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @Hamis wat lees ik allemaal:(
    Als ik jou was zou ik nogmaals bellen & vragen of je langs mag komen...Dit is niet leuk..!!

9. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

Jun 13, 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Als je twijfelt zijn het meestal geen weeen..
    die gaan door merg en been..althans zo heb ik (en al mijn vriendinnen) het ervaren..
    Het zou kunnen natuurlijk, iedereen ervaart het anders!

10. brigges

brigges Niet meer actief

Door de "hetzalallemaalwelloslopen en metdezetermijnkunjegeenweeenhebben" cultuur van mijn verloskundige ben ik bevallen met 22 weken.....

Er wordt veel te luchtig over gedacht.....en je wordt vaak als aansteller aangemerkt. Totdat het te laat is..en dan nog zul je ze nooit sorry horen zeggen.

Beginnende weeen gaan nog niet door merg en been...maar ze doen wel hun werk en dat wil je niet.

Verloskundige is leuk zolang het goed gaat....

11. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

Mar 27, 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik vind het schandalig dat heel veel verloskundige er zo over denken en je maar laten lopen tot het inderdaad ook een keer fout kan gaan en natuurlijk zal het redelijk vaak gebeuren dat vrouwen aan de bel trekken voor niks maar het is hun werk en beter een keer teveel als te weinig dus laat je niet absoluut wegsturen of afschepen!!

en @ brigges jeetje meid wat erg met 22 weken

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Hamis, meid, wat nu dan?
    Bah, kan me voorstellen dat je even niet wist wat je overkwam...

Voel je je nu wel rustig? Echt meteen bellen als je weer wat voelt hoor! Ook al is het midden in de nacht, had ze maar geen vk moeten worden... Toch?

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Lilaa lieverd , nee tis goed zo als ik het nog een keer krijg dan ga ik bellen, want strax is het niks geweest sta ik ook voor lul

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh jeetje wat erg .. wat voor weeen had jij? en hoe lang duurde die weeen?

en hebben ze de baby kunnen redden of niet :$

15. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jammer dan dat je voor lul staat, dat is wel het allerlaatste wat me iets zou kunnen schelen....als het wel iets is geweest dan staan hun voor lul en goed ook en dan druk ik me heel zacht uit

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Linn ja gaat wel goed nu hoor , alleen s'nachts toen had ik die pijn.. ik denk nu ook niet dat het iets is geweest ..als ik weer wat voel ga ik zekers bellen!

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja dat klopt..maarja kantoor was toen dicht , toen ik belde ik ging met de spoednr bellen.. maar als het echt voor niks is en er moet iemand bevallen dan sta ik voor lul bedoel ikk en ze heeft ervoor gestudeerd dus dan zal ze het toch wel weten of niet

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

meiden heb nu met mijn man gesproken en hij vind dat ik zulk dingen lees nog meer in paniek raak en dat is al helemaal niet goed voor de baby dus toch bedankt voor alle reacties maar ik wil hier graag een slotje op

Share This Page