Zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Appie1988, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

#1 Appie1988, 7 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2010
    Grrr heb ik net alles getypt en loopt mijn kat over de laptop! Alles weg.....:x

Hahaha!

Ik weet niet of ik dit hier goed heb geplaatst of niet, anders hoor ik het graag :)

Ik ben begin oktober gestopt met de pil, dit omdat ik doorbraakbloedingen de hele tijd door pilgebruik heen had en de ha zei je moet een half jaar zonder en kijken hoe het dan is.
    Vanaf de dag dat ik stopte had ik direct doorbraakbloedingen en werd keurig in november ongesteld cyclys 29/30 dagen. In december is dit ook het geval geweest (op 5 december ongesteld 1e dag).

Nu weet ik niet wanneer ik in januari ongesteld ben geweest (let er nooit zo op want kinderplannen hebben mijn vriend nog niet echt....ik hoop niet dat dit raar klinkt).

Volgens mijn berekening had ik zaterdag 2 januari weer ongesteld moeten zijn....Geen idee of dit zo was of niet. Ik kan het nergens herleiden en heb mijn agenda al op de kop gehad of ik het ergens aan kan linken maar niet dus :(

Als ik er vanuit ga dat ik 2 januari ongesteld moest zijn....had ik het 30/31 januari weer moeten zijn...Cyclus geteld van 29/30 dagen.

Nou heb ik gister een test gedaan want ik ben nog steeds niet ongesteld en die was negatief (trekpleister 2 voor 5 euro). Ook niet een licht streepje ofzo.

Wanneer raden jullie mij aan om weer te testen?

Mijn 'klachten' zijn:

- buikkramp op schaambeen (anders als ongesteld zijn en zeurderig gevoel)
    - uitslag verspreid op mijn buik (ook jeuk!!! heel erg!!) ook inavel maar alleen niet op mijn schaambeen)
    - misselijk/honger tegelijk....

Ik hoop dat het duidelijk omschreven is en dat jullie misschien reactie kunnen geven. Alvast bedankt voor de moeite.

Liefs Anouk

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

lieve anouk

die testen zijn wel betrouwbaar
    vraag anders een bloedtest aan de dokter of vraag daar een test...
    want vind dit erg moeilijk om te beoordelen
    zo als jij zegt klinkt zwanger maar kan natuurlijk ook iets anders zijn...
    succes

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Kan zijn dat je cyclus gewoon van slag is.. is nog ontpillen.. die testen zijn idd betrouwbaar en als je begin feb ongi had moeten worden had je nu wel een streepje moeten zien, tenzij je pas heeeeel laat hcg aanmaakt..

Idd anders ff naar de dokter, verhaal voorleggen en een bloedtest vragen, das t duidelijkst denk ik meid!

Maarre, ik neem aan dat als je niet aan de pil bent en nog geen kids wilt dat je dan condooms gebruikt toch? dan is de kans op zwangerschap maar echt superklein hoor!

4. Appie1988

Klopt, gebruik condoom.

Moet er even bij vertellen dat ik 2 weken geleden een erg drukke dag gehad heb veel bezigheidstherapie ;)....en toen niet duidelijk heb gekeken of het condoom gescheurd was of niet :p (na de tijd)

5. Appie1988

Hallo Iedereen,

Update, heb net nog een test gedaan. Niet met ochtend urine...zag in de verte heeel erg in de verte een licht streepje....
    Mijn vriend zag het niet....

6. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Misschien kan je over een paar dagen nog een test doen en dan zou het streepje meestal alweer iets duidelijker moeten zijn. Of anders kan je er een foto van maken en plaatsen in het topic bij de vage en/of onduidelijke zwangerschapstesten. Misschien dat de andere leden op dit forum je dan kunnen helpen?

Succes in ieder geval!!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen en dan met ochtendurine..

8. Appie1988

Hee iedereen,

Bedankt voor jullie reactie.

Wat denken jullie...als ik woensdag nog niet ongesteld ben dan testen?

Liefs

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    morgenochtend proberen met ochtendurine ...succes

Deel Deze Pagina