Okay.. tussen zondag en dinsdag is mijn NOD. Gister omo wit. Om een uur of 2 een test gedaan niets op te zien, en weg gelegt binnen 5 minuten. Nu liep ik net (14:30) de badkamer in, en zie dit!!!! Dit is mij nog nooit overkomen! En schrik me helemaal kapot.. Ik gebruik deze testen al heel erg lang, en dit nog nooit een indroogstreepje gezien! 2x gespoeld, en het streepje blijft staan. Meteen om 14:30 een stuk of 10 druppels er uit kunnen persen.. (bovenste dipstick en kv 2v5) en die zijn negatief.. wat moet ik hier nu van denken.. Please... Jullie advies, en i know.. na afleestijd hoor je niet af te lezen, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.. Maandag ben ik jarig, en dit zou het prachtigste cadeau ever zijn! Onderste van gister de 2e van onder, van 14:00 uur bovenste dipstick en kv 14:30 uur
Ik zie wel streepjes hopelijk morgen een donkere.. Mooi verjaardagen kado daar hoop ik ook op deze maand. Groetjes
spannenddd! Hoop het ook voor jou! En het is zo cliché, maar in het echt issie echt donkerder dan op de foto!!
Ja hier ook.. Dus begrijp wat je bedoelt..,alleen heb ik pregnyl gebruikt dus hopelijk word t streepje duidelijker.
De kv heb 25 nodig en de dipstick sommige 10 al genoeg aan hormoon moet je ff op de verpakking kijken
Sommige dipsticks hebben maar 10 hcg nodig tegen over kruidvat 25. Volgens mij zijn het sensi testen toch? Die hebben gewoon 25 nodig
Ik had vandaag zo'n zelfde streepje als jouw eerste test op dit plaatje. Maar het streepje staat toch veel te ver naar de zijkant? Ik ging eigenlijk uit van een foutieve test... Zelfde merk test had ik!
te ver naar de zijkant? nee hoor.. op de plek waar die zou horen.. Duimen draaien ook voor jullie Deze is van Wonfo geloof ik?
Ik vind het wel hoopgevend die middelste test. Jammer dat je niet wat langer bent blijven kijken, want nu weet je niet na hoelang het streepje kwam. Dit is mijn theorie; Gisteren waarschijnlijk nog te weinig hcg en vandaag zo laag dat het iets langer duurde voordat het streepje kwam. Daarna weer getest maar was er te weinig hcg in je urine waardoor hij niet meer positief werd.. Kortom, morgen nog eens proberen! Succes.
Op dat punt zitten de laagjes zeg maar op elkaar geplakt, het komt inderdaad vaker voor dat daar wat kleurstof ophoopt en zegt dus inderdaad niks.