Raam vol spinnen

Discussion in 'De lounge' started by Saartje1, Jun 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saartje1

Saartje1 Actief lid

Aug 12, 2009
    199
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Ik word er gek van. Mijn raam hangt elke morgen vol met spinnen, maakt niet uit hoevaak ik de kozijnen schoonmaak. Afgelopen zaterdag nog ALLE spinnen verwijderd, en maandag was het weer vol. Gisteren ramenlapper geweest, maar vanmorgen hing er toch weer een hele dikke aan een draadje vlak boven mijn voordeur, en verder wat kleintjes aan het keukenraam. Ik word gek aaaah.....
    Hoe krijg ik die spinnen voor langere tijd weg? Weet iemand toevallig een anti spinnenspray, of dat bestaat? En hoe het heet en waar te koop. Help, word knetter de knetter van die spinnen. Durf tijdens het koken al niet meer mijn keukenraam open te zetten, en het is zulk heet weer..... :(

2. Saartje1

Saartje1 Actief lid

Aug 12, 2009
    199
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Ohja, ik heb geen voortuin gelukkig, dus ook geen onkruid of struiken voor mijn raam. Anders had ik dat wel aangepakt...

3. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    als ik spinnenplaag intik in google krijg ik de site van antispin.nl als eerste te zien

brrr, ik zou m'n keuken niet meer in durven
    Hoop dat je snel een oplossing vindt

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vermoed dat je een nest heb in je kozijn of gevel.

ik zou zelf even afwachten het zijn geen gevaarlijke beestel ofzo en meestal na een poosje zijn ze zo weg

5. Dana

Dana Niet meer actief

wij hebben dat ook een jaartje gehad, het jaar erop waren ze weg mede door alle musjes die ze graag als diner eten. meestal gaat het idd weer over zoals hierboven wordt gezegd en tot die tijd, brrrrr veel lef toegewenst!

6. Saartje1

Saartje1 Actief lid

Aug 12, 2009
    199
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Ik ga gelijk zo'n antispin spuitbus bestellen! Thanks.
    Het is ook nog milieuvriendelijk. Hopelijk werkt het goed.

7. inkie86

inkie86 Bekend lid

Apr 27, 2011
    982
    6
    18
    Female
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    brrr succes
    vorige week verraste mijn vriend mij er mee ...heel het raam in het was hok helemaal vol met spinnen brrrrr

weggehaald en gelukkig niet weer nu hopen bij jou dat ze ook wegblijven

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb dit ook, nu al 2 weken.. iedere dag doe ik het hele kozijn aan de voorkant af met een sopje en de volgende dag zitten ze er weer! Ik zie de webjes niet, maar voel ze wel en zie allemaal kleine spinnetjes.. Jakkes!

Als die spray helpt wil ik de naam van je.. dan bestel ik 'm ook!

Bibber..

Share This Page