Ik zou het nooit doen! of het nou waar is of niet ik vind het veel te eng.. kan mezelf al zo bang maken om niks, stel je voor dat er echt dingen gebeuren
woww wat een gebruikers zeg die deze topic bekijken. Ey heb trouwens op youtube gezocht naar glaasje draaien en woww heel veel videos en ook een video over een entiteit van een klein meisje tussen 2 graven in. Zal dat waar zyn denken jullie?
Ik heb het wel een paar keer gedaan (jaaaren geleden in mijn vorige huis). Samen met mijn (toen) vriend ook. Ja, we hebben contact gehad met andere energieën maar niet eng of zo. Ik heb best wat ervaring en weet hoe ik ons daartegen moe(s)t beschermen/reinigen. Sinds we kinderen hebben doen we dat eigenlijk niet meer.. gewoon, uit principe, het zekere voor het onzekere nemen. Ik wil ze daar niet aan blootstellen. Ben je bang/angstig dan zeg ik, vooral niet doen. Ook niet bij iemand die al ervaring heeft. Want zelfs bij de beste kan het een keer fout gaan..
Er naar kijken is ook niet goed. Vooral niet als je naar iets kijkt waar een negatieve entiteit actief is. Als iemand met een ouija bord actief is op TV dan kijk ik altijd weg.
Ik zie je naam dus ik denk dat je fan bent van charmed (net als ik) Keek je dan ook weg als ze daar met dat bordt aan de gang gingen?
Ik weet helaas ook hoe het is... Bij ons thuis had ik een paar vriedinnen tijdens een slaapfeesje die het wel leuk leek om dit te doen... Ik heb niet meegedaan omdat ik al zo gevoelig ben voor dat soort dingen ik zie ook meer en hoor meer om het zo maar te zeggen... Helaas ging het mis en is mijn ouders huis nooit meer geworden hoe het was... Zelfs mijn ouders hoorde voetstappen op de trap en beneden... ik en mijn zusje zagen elke keer een klein meisje en ik zag daar ook een man bij....het was echt niet leuk!!!! Zelfs nu nog voelt het huis niet goed aan.....ik druf er in de avond gewoon niet alleen te zijn.... Dus conclusie doe het niet!!!!!!!!!!!!!!
haha, nee, ik heb charmed nooit gekeken! Maar in principe kijk ik inderdaad altijd weg. Misschien is het bijgelovigheid maar ik heb van de beste mediums begrepen dat je via deze weg ook iets negatiefs naar binnen kan trekken!
Nou, dan ben ik mooi de sjaak Want ik vind het zo lekker eng om dat op tv te kijken. Ik vind het echt heel erg eng. En ik zou het thuis nooit doen! Maar op tv... heerlijk. Ook paranormal Activity doodeng...
Dit dus... Heb zelf ook nare ervaringen door medeklasgenoten. Je krijgt er een hoop narigheid mee. Gewoon je er ver buiten houden....
Bah wat eng! Ik denk dat je daar geen geesten mee oproept, maar eerder demonen of djinns. Tenminste, dat werd me verteld door een medium/helderziende
Mijn neef deed dit regelmatig en altijd was zn kamer overhoop gehaald. Er gebeurde in dat huis hele rare dingen, ik heb er altijd een naar gevoel gehad.
Ik geloof er absoluut niet in. Paar keer gedaan ooit als puber met een vriendin. Nooit gebeurde er iets
Ja, inderdaad .. daarom zeg ik, misschien ben ik wel bijgelovig want hoeveel mensen kijken dat wel niet? Ik heb ooit begrepen dat dat kan gebeuren en sindsdien kijk ik eigenlijk altijd weg. Het gaat bij mij zelfs zo ver dat ik dan ook de ogen van mijn man afdek haha.. Koekkoek...
Haha, prima toch, jij doet wat je denkt dat goed is. Ik denk dat het via de televisie wel mee zal vallen, maar goed, doe wat je denkt dat goed is. Dan voel je je er ook goed bij
Ik heb vroeger als puber met vriendinnen (voor de spanning) regelmatig glaasje gedraaid maar er gebeurde nooit wat op dat moment of daarna.