Duizelig en koorts

Discussion in 'De lounge' started by Vica86, Jun 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

sinds gisteren heb ik het steeds koud en ben ik licht duizelig. Vandaag is dit alleen maar erger geworden. Het koud worden, de duizeligheid en heb dus ruim 40 graden koorts.
    Ik heb moeite met het behouden van mijn evenwicht.

Hier baal ik enorm van want ik heb wel 2 kids die morgen weer wakker worden.

Ik heb heeeeeel lichtjes hoofdpijn, maar dit is in vergelijking met de rest echt niet noemenswaardig. Verder heb ik echt nergens last van. Dus echt ziek voel ik me ook niet (geen buikpijn ofzo).

Wie heeft dit wel eens gehad en wat was het toen?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ja heb ik gehad. Ook ongeveer toen Julian 2 maanden was.

Ik was erg licht in het hoofd en ergggg duizelig. Ik kon niet eens meer normaal lopen en moest alles eruit spugen. Beetje hoofdpijn ook.

Na het sugen ging het beter en de dag daarna was ik weer gewoon. Zonder koorts en niet meer duizelig.

Geen idee wat het was.

Ik denk gewoon een virus.

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

oh, dat klinkt akelig. kruip lekker je bed in meid.

geen ervaring, (tenminste met wat jij beschrijft) klinkt als een virus zo te horen van bosi.

heel veel beterschap.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik had van het weekend precies hetzelfde (40.8graden) maar ik bleek borstontsteking te hebben (ik weet niet of jij borstvoeding geeft? Ik had voor de rest geen pijn aan mijn borst was wel rood en best hard.
    Beterschap in elk geval!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zoals het er nu uitziet was het van korte duur... Alleen nog verhoging en een klein beetje lichtjes in mijn hoofd. Hopelijk blijft het zo!

Vanmiddag een afspraak bij de Kinderarts en die wil ik echt voor geen mogelijkheid afzeggen.

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nope geef geen borstvoeding. Gisteravond dacht ik zelf aan een voorhoofdholte ontsteking. Ik kreeg ineens hoofdpijn vlak boven mijn neus... Maar na 2 pcm's en een goede nachtrust nu bijna nergens meer last van.

Share This Page