Glaasje draaien.....

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik heb het weleens gedaan, toen ik een jaar of 13 was.
    Maar door alle enge verhalen die erover de ronde doen, heb ik het bij die keer gelaten en het nooit meer gedaan.

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja, ik geloof er in.
    Nee, nooit gedaan!

Wat ik zou appart vind is dat er hier mensen zijn die er slechte ervaringen mee hebben, maar dan niet verder er op ingaan.
    Meld dan niks, of vertel t, want zo maak je ons alleen maar nieuwsgierig.
    En nee, ik ben geen sensatiezoeker, maar ik ben er heel erg geinteresseerd, en hoor graag verschillende ervaringen.

Ik heb verhalen gehoord van een geest die mensen de dood in heeft gejaagd.
    Mensen werden helemaal gestoord, en pleegde zelfmoord omdat de geest hun ziel bij hem wilde hebben.

Als je met glaasje draaien een verkeerde geest tref, ben je echt de sjaak.
    En dan kan je wel vragen of t een goede geest is, maar een slechte zal altijd met JA antwoorden.

3. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik heb het gedaan toen ik 14 was, samen met mijn nichtje en haar vriendinnen. Een van die vriendinnen van haar had zo'n speciaal bord (weet ik veel hoe dat heet) met pijltjes meegenomen en zij zat er ook achter. Op die leeftijd wist ik echt niet dat het gevaarlijk kon zijn, ik geloofde er helemaal niet in. De pijltjes draaiden wanneer iemand een vraag stelde, maar ik dacht dus dat ze ons fopte. Ik begon te lachen enzo maar toen zei ze dat ik een vraag moest stellen die niemand daar kon weten. Ik vroeg hoe onze allereerste kat heette (spoekie), die kat hadden we toen ik nog maar 4 was of zelfs eerder. Mijn nichtje kon dat niet weten. Maar toch kwam het juiste antwoord. Op dat moment zelf was ik totaal niet geschrokken daarvan, maar sinds die dag gebeurden wel steeds vreemde dingen waar ik wel van schrok. Ik weet nog heel goed dat ik de dag na het glaasje draaien allerlei vreemde dingen zag thuis. Er rolde in een supervaart iets onder mijn voeten en dat ding verdween onder het bed. Ik keek gelijk eronder, maar zag verder niks. Verder zag ik vanuit mijn ooghoeken een zwarte stof langs me heen glijden die ook weer zomaar verdween. Ik belde mijn nichtje of zij ook vreemde dingen zag, maar zij had er geen last van. Die vreemde dingen kwamen wel regelmatig terug. Zo hoorde ik regelmatig de wc doorspoelen, terwijl niemand thuis was. Of dat iemand lag te snurken op de bank, terwijl daar niemand lag. De laatste keer dat ik iets vreemds zag was vier jaar terug. Ik zag een soldaat op een foto die ik in het donker met mijn mobiel had genomen. Ik vond dat zo eng dat ik er echt gek van werd. Ik weet nog dat ik heel angstig was in een enorm drukke trein en mijn moeder ging bellen dat ze me moest ophalen. Ze zei dat ik gleijk die foto moest verwijderen, heb dat ook gedaan. Sindsdien gelukkig geen vreemde dingen meegemaakt. Maar wat heb ik toch een spijt van het glaasje draaien. Ik weet niet of ik nog rare dingen ga meemaken, maar ik ben best wel bang dat het ooit toch terugkomt :S

Deel Deze Pagina