snelle hartslag als je iets doet.

Discussion in 'Zwangerschap' started by roos23, Jan 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb de laatste tijd een hele snelle hartslag als ik bijv de trap oploop.
    Het wordt dan zo erg dat ik het gevoel heb dat hij eruit vliegt...

De dokter heeft gekeken en als ik me een beetje inspan dan heb ik een ruisje bij mijn hart.
    Ik heb dit nooit eerder gehad.
    Voor de zekerheid moet ik naar de cardioloog maar ze denken dat het komt door de zwangerschap.

Kent iemand dit?

2. youme

youme Lid

Nov 19, 2007
    96
    0
    0
    Je hartslag en hoeveelheid bloed nemen toe tijdens de zwangerschap, dus dat kun je idd gaan merken als je je inspant.

3. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

Dec 13, 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik lijk wel een hijgend paard als ik wat doe. Mijn hart gaat ook vreselijk tekeer.
    Goed dat de huisarts zo alert is, maar maak je geen zorgen. Het zal wel met de zwangerschap te maken hebben.

4. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

Dec 17, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hoi Roos,

Ik heb dit ook en heb er ook al eerder een topic over geopend. Idd als ik me inspan of traploop krijg ik echt een mega hartslag.
    Ook af en toe uit het niets. Ik heb het nog niet laten checken omdat ik denk dat het door de zw komt en ben eerlijk gezegt ook een beetje bang voor de uitslag :oops: haha
    maar bij jou was het dus een kleine hartruis? Ik denk dat het bij mij ook te maken heeft met mijn slechte conditie, dat in combinatie met in 1 keer veel meer bloed in je lijf en bij mij ook een ijzertekort...
    Hopelijk is het na de zw allemaal weer beter. Maar jij laat nog verdere tests doen?

Vlinder

Share This Page