Gek word ik ervan! Ik heb tig spijkerbroeken hier in de kast liggen. Van verschillende dure en wat minder dure merken: G-star, Cheap Monday, Object, Only. En echt alle broeken zitten perfect als ik ze schoon uit de kast pak. En na paar uur zakken ze gewoon van mijn kont af. Het hele model gaat eruit en hierdoor belanden ze weer in de kast en trek ik ze niet meer aan. Maar ben ik nu de enige hierin? Welke jeans hebben jullie en blijven gewoon goed zitten?
Hihi ik heb dat ook... spijkerbroeken kopen is gewoon een hit of een miss. Heb een enorme voorraad. Dan koop ik weer een maatje kleiner en blijkt dat hij niet uitloopt en zit hij te strak. Maatje groter loopt wel uit, en dan zit het weer te los! Ik heb 2 van Tommy Hilfiger en die zitten perfect, maar heb 2 andere van Tommy Hilfiger, zelfde maat, en zitten voor geen meter.
Enige tip die ik kan geven is dat je ze eigenlijk net te strak moet kopen want ze lopen altijd uit, daarom nooit precies passend kopen.
Echt hé, en als die krengen nou goedkoop waren. Maar dat zijn ze dus ook niet. Dé perfecte jeans bestaat dus waarschijnlijk niet.
Dit doe ik idd ook, boel gesjor met het aantrekken van een net gewassen broek, maar na enige activiteit zit hij dan als gegoten.
Ik heb laatst om advies gevraagd in een spijkerbroekenwinkel. Daar adviseerden ze me een maat kleiner te nemen dan de broek die goed paste. Ik durfde het niet goed, want een maat kleiner zat echt te strak. Toch maar geprobeerd en na een dag dragen zit deze me zelfs te wijd in de taille. Ik draag hem nu met een riem, dan blijft hij toch zitten...
Spijkerbroeken, ik vind het echt een ramp. Nu zijn al mijn broeken te groot en ben ik dus opzoek naar nieuwe. Maar men... Echt alleen maar skinny jeans, en die wil ik niet!
Ik ben van van de ltb broeken, daar heb ik er misschien wel 15 van in all kleuren en modellen. Deze lopen bij mij het minste uit. Ik heb er 2 van Tommy Hilfiger(model sophie oid) en die blijven ook fijn in model. Onlangs een broek gekocht van Mavi, deze bevalt ook erg goed, en is erg lekker geprijsd
Dat heb ik laatst ook een keer geprobeerd... loopt die broek dus niet uit Hij zit veel te strak bij mijn middel en als ik ga zitten doe ik het liefst de knoop los... weer een miskoop rijker dus. Ik probeer alleen broeken te kopen met 1 of 2% elastan, bij meer is het helemaal geld weggooien, want die lubberen helemaal binnen een uur. Benieuwd of er nog een echt goede tip tussen zit
draag het liefst rokken en jurken, legging of panty.......geen afzak problemen. heb sinds kort 2 spijkerbroeken van steps (jogjeans) zitten heerlijk maar zakken wel af na ff gedragen te hebben dus maar een riem gekocht. verder van Only en We zelfde probleem, esprit zit mij eigenlijk het beste.
Ik had dit eerder ook altijd, maar heb nu sinds 3 jaar altijd broeken van silvercreek (open32) en sindsdien geen problemen meer. Moet wel altijd een riem om.
De keren dat ik dat doe, eindig ik altijd net met een spijkerbroek die níet uitloopt :x Ik heb maar heel zelden het geluk dat hij perfect blijft zitten. Had er een van de esprit die geweldig goed meeging, maar de volgende loopt weer uit. Meestal geldt wel, hoe minder stretch, hoe beter ze in vorm blijven. maar er worden vrijwel geen stretchloze spijkerbroeken meer verkocht.
Haha dat is hier ook En ik heb er ook een die ik lekker van m'n kont laat zakken. Nieuwsgierig vraagje: dragen hier nog mensen Levi's of ben ik ouderwets?
Ik stop ze af en toe in de droger. Dan krimpen ze net genoeg om goed te blijven zitten. Weer uitgelubberd? Opnieuw in de droger en gaat weer wekenlang goed.
Ik denk er precies zo over. Skinny jeans kom ik gewoon echt niet in (dikke kuiten) maar iets anders zie je bijna niet. Ik koop ze inderdaad ook als ze net te straks zitten maar dan nog moet ik na een paar uur dragen een riem om of anders zit ik steeds te hijsen.
Ligt bij ltb ook erg aan het model en de kleur. Zo heb ik een zwarte zena en ook een lichtblauwe, de zwarte loopt nauwelijks uit, en de blauwe best wel. En ik heb ook een paar ltb's die te erg uitlopen en ook een paar die dat helemaal niet doen (dat zijn mijn favorieten). Ze zitten wel zalig idd, vandaar dat ik er zoveel heb .
Voor niet-skinnyjeans ga ik naar Didi Basic power heten die geloof ik, zijn er in verschillende kleuren. Zitten erg mooi, vind ik, en lopen ook niet extreem uit