Ja, da's een goeie... Ik heb echt geen idee meer. Ik wilde net al op google gaan zoeken, maar het is lastig zoeken als je ergens de naam niet van weet...
ik denk dat je sundepil bedoelt. Dit is een rubberen schijf waar je een padje opplakt die je over je huid wrijft
Hey meiden! Thx voor jullie tips, een heel aantal kan ik de volgende keren eens uitproberen. Zal alvast snel scheerolie gaan halen en verse mesjes! M'n benen epileren zie ik nog wel zitten, maar de rest écht niet! Over uitschieten met scheermes; een aantal weken terug wou ik m'n schaamhaar dus scheren, maar het was in het midden een beetje lang.(had eerst een 'streepje' ) Dus ik wou de haartjes met de tondeuse wat inkorten voor het scheren. Slecht idee! Ik hield de tondeuse te 'recht' ten opzichte van m'n huid en sneed zo in het 'hoedje' van m'n clitoris. Schaam me doooood! Gelukkig deed het geen pijn (scherpe en goeie tondeuse!) maar het bloedde als een rund.
Wat een handig topic, thanks ts! Ik kreeg van onze kraamverpleegkundige in opleiding toen ook de tip om sudocrem te smeren, dit had ze op de opleiding gehoord en schijnt erg goed te werken...eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit geprobeerd maar lijkt me zeker de moeite waard. Ik gebruik de Wilkinson Quatro for women. Dit is het enige mesje waar ik het mee kan ' vinden'. Met de Venus heb ik me een keer zo vreselijk lelijk opengehaald en dat durf ik dus niet meer. Maar de Wilkinson vind ik erg fijn. *moet toch eens een epilady aanschaffen, als ik het zo lees is het het proberen waard*
hier scheer ik met een mesje van kruidvat(heb vele merken gehad maar allemaal zelfde resultaat) en ik gebruik een na het ontharen olie van etos. Kreeg ik als tip van iemand. Hij werkt goed. Ik gebruik het tijdens EN na het scheren... ik scheer mijn bikinilijn alleen me richting mee, anders word het een ramp! nu ook wel iets bultjes () maar veel minder dan wanneer ik tegen richting in ga scheren. Helaas hou je dan wel wat stoppeltjes. De rest down under scheer ik tegen richting in ook... dat gaat opzich prima.... benen nooit problemen mee, alleen van de week:O Jeetje ik had ze geschoren niet onder de douche (droog met wat water en die olie) en daarna bruinings bodylotion opgedaan... MENNN bultjes rode plekjes, niet normaal en de avond in bed deed het zeer als dekberd erop kwam:O pffffff..... NOOIT MEER! hoe het nu kwam? tjah? epileren... ik wil wel, maar ik durf niet
Als ik even snel op het laatst mijn benen even bij wil werken dan smeer ik ze even in met babyolie. Rats rats met het mesje er langs en overtollig olie even afvegen. Kan ik met een rokje over straat. De babyshampoo tip van hier, werkt perfect tegen rode bultjes, helemaal in combi met sudocreme. Gelijk even getest
Insmeren met Zwitsal crème werkt bij mij tegen bultjes. Maar ik zweer bij harsen, blijft lekker lang glad, geen stoppels en rode bultjes.
Ik maar een epileerapparaat besteld.. Moet nu iedere dag mijn benen ontharen.. Eens kijken of het beter gaat met epileerapparaat. Maar, kun je met een epileerapparaat ook je oksels en bikinilijn doen??
Ik scheer alles met wegwerp-mesjes Voor m'n benen scheerschuim voor de gevoelige huid, en oksels en ondergebeuren zonder schuim maar gewoon onder de douche.. heb nooit ergens last van eigenlijk! Geen ingegroeide haartjes, en geen bultjes (tenzij ik te snel of te hard scheer, dan worden m'n benen wel rood..) Maak er altijd een ontspannen feestje van, lekker op m'n gemak Smeer m'n benen daarna altijd in met neutral baby olie