wat voor paneel gordijnen heb je hangen en op welke manier? voor onze schuifpui zijn we aan het uitzoeken welke raambekleding we willen. nu kom ik steeds terug op paneelgordijnen. ben opzoek naar ideeen. heb je ze laat het me weten. graag et foto voor een goede indruk. twijfel tussen half open zodat je nog de tuin in kan kijken of helemaal dicht.
Wij hadden paneelgordijnen voor onze schuifpui en ik niet handig. We hebben nu gewone gordijnen en dat vind ik echt veel fijner
Wij hebben ook gekeken naar paneel gordijnen... Maar je kan ze nooit helemaal open doen dus wij hebbe besloten om voor inbetweens te gaan...
Wij hebben ze van de ikea...koop die nooit! Ze hangen verschrikkelijk lelijk erbij...en datnal vrij snel in het begin... Ik wil ze nooit meer...
@lov23: die van ons hangen prima hoor Meer dan een jaar inmiddels. Het was even prutsen om ze netjes recht te krijgen maar nu ziet het er hartstikke netjes uit. Overigens hangen ze bij ons voor een muur... Ipv behang/latex/whatever. En dan in 2 kleuren... Deels dezelfde kleur gebroken wit als de rest van de muren van de kamer en deels donkerbruin zoals de meubels.
@lov23: dat klinkt niet goed nee. Hier ook geen rafels maarja.. Wij doen ze natuurlijk ook nooit open/dicht en dat scheelt vast. Komt doordat ze niet zijn omgezoomd aan de zijkant.
Ja kan zijn dat het daarom hier is.nee hier zijn ze echt lelijk....zonde hoor. Wij gaan nu voor pliseegordijnen!
Wij hebben gisteren toevallig paneelgordijnen van Ikea opgehangen voor onze inloop-kastenwand. In dezelfde ruimte komt nl de babykamer en ik wilde niet dat hij/zij in de kast zou kijken continue. Het staat inderdaad veel rustiger ( we hebben een grijs-beige kleur genomen )... Het was een gedoetje om ze op te hangen en de rustige beeld dat ik ervan hoopte te krijgen is er ook, maar de kwaliteit van de rollen laat iets te wensen over. Ik vind het er nogal gekreukt en kwetsbaar uitzien. Heeft iemand tips om die kreuken eruit te krijgen? ( Zaten er al in, want we hebben ze uiterst voorzichtig opgehangen ) Of zakken de kreuken er vanzelf uit? Ik vind het een beetje haat-liefde... Het is wat ik ervan gehoopt had als afscheiding van de kastenwand ( dus het systeem ), maar voor 'perfect' vind ik de kreuken toch erg jammer! Ik heb er toch wat centjes voor neergeteld, dus ik hoop echt dat het nog uitzakt...
Wij hebben ook paneelgordijnen van ikea en ik ben super tevreden. Het ophangen was echt een enorm frot werk maar nu ze hangen vind ik ze erg mooi. En het voordeel van ikea: als ik ze beu ben koop ik weer wat anders want het kost natuurlijk enorm weinig in vergelijking met andere soorten gordijnen. Wij hebben 8 panelen in 3 kleuren. Wit, donkerbruin en beige. Ik heb een foto voor je gemaakt maar het zonnetje scheen lekker naar binnen dus het is erg slecht te zien. Zo tegen de zon in worden niet de beste foto's zullen we maar zeggen Als je wil maak ik vanavond nog wel een foto. Ze zijn trouwens niet verduisterend. Als s avonds het licht binnen aan staat kijk je er bijna zo door heen. Bij ons is dat niet erg omdat we geen inkijk hebben aan de achterkant maar wel iets om rekening mee te houden.
Maj. Ik kan prima recht afsnijden.. En toch hingen ze dan weer scheef? Heel apart.. Uiteindelijk opgehangen en met zo'n behangliniaal net op de grond afgesneden en toen pas de onderkant erop geklikt. Het resultaat...
Wij hebben ze voor nog wel hangen en dat gaat heel goed Alleen bij een schuifpui ben je natuurlijk veel vaker aan het verhangen en dan rafelt het dus snel...ook die van de Hema.