Ik stond enorm lang in de wacht bij het contactcentrum, dus ik dacht ik probeer het hier. Wij hebben een 4 persoonsbungalow 4B geboekt. Wij willen graag een bad in het huisje. Er staat op de website dat je je voorkeur kunt aangeven. Echter ben ik dit tijdens het reserveren niet tegengekomen. Ook in mijn eigen omgeving online kom ik het niet tegen. Iemand ervaring hiermee? Of moet ik toch maar weer bellen
Kun je niet de receptie mailen? Of bellen? Dat zou ik proberen Praktische info Route naar het park Landal Aelderholt Aelderholt 4 7854 TZ Aalden Bel de receptie +31-(0)591 37 19 19 Mail de receptie aelderholt@landal.nl
Nou, inmiddels gelukt! Wel schandalig dat je €29 extra moet betalen als je een voorkeur hebt voor een bad. Als je deze voorkeur niet aangeeft kan het zijn dat je ook een huisje krijgt met bad.. en dan betaal je dat dus niet. Het gaat mij niet om het bedrag maar ik vind het gewoon een beetje op een nare manier extra geld verdienen... nouja, wij hebben er maar wel voor gekozen. Wel zo fijn met 2 kleintjes.