Ik weet niet of ik het hier mag neerzetten, maar volgens mij is dit wel de goede plek en anders zal de moderator het wel verwijderen. Het gaat om het volgende: De kraamverzorgster (die inmiddels 54 is) die ik had is heel actief in Zuid Afrika, nu gaat ze daar over 1,5 jaar ook wonen om een school op te richten en zet ze zich in voor het weeshuis daar. Voor Kenia is ze op zoek naar nette kinderkleertjes tot maat 134, schriftjes voor de school, potloden, pennen, etc.. En overgebleven spullen van het kraampakket! Welke lieve moeder heeft er nog wat voor haar, ikw il haar heel graag helpen. Let wel het gaat echt om gratis spullen! De verzendkosten naar Kenia zijn al vanaf 35 euro, en dit betaald ze allemaal al uit eigen zak. Ik vind het heel bewonderenswaardig wat ze doet, ze doet het echt vanuit haar geloof. Omdat ze de mensen daar denkt te kunnen helpen, is er al heel vaak geweest en stuurt ook regelmatig spullen. Ik hoop haar op deze manier ook te kunnen helpen. Wij hebben het hier maar heel goed in Nederland, en ik hoop dat we zeker zo voor de feestdagen ook aan anderen kunnen denken die het minder goed hebben. Dus heb je iets stuur me een IGM. Ze heeft sinds kort ook een eigen hyves, alleen is ze niet zo handig met de PC maar er staan wel foto's op uit Kenia! Alvast heel erg bedankt!!
zijn knuffelberen ook goed? zijn nog heel mooi allemaal en ik heb er nog een hele vuilniszak vol van.
Oohh ik ben net mijn kasten aan het uitmesten geweest en ik heb 2 zakken vol kleding; kinderkleding (meisjes t/m maat 86), dameskleding en herenkleding. Zat al te denken om ze in die kledingbakken te doen. Maar zou ze er wat aan hebben?
Zover ik van haar heb begrepen gaat het vooral om kinderkleding tm maat 134! Voor het weeshuis. Wat ik van haar begreep was knuffels niet nodig omdat dit voldoende aanwezig is.
met kinderkleding bedoel je dus vanaf maat 104 ofzo?? want ik heb nog 4 bananendozen vol met babykleding! vanaf maatje 50 tot 80... weet niet of ze hier nog wat aan heeft! ze mag ze van mij zo hebben maar moet ze wel even zelf op komen halen dan!
als ze ze zelf op kan halen mag ze de 4 bananendozen zo mee nemen! ik weet niet haar dat gaat lukken, als ze dit wel wil. laat me dan maar even weten dan stuur ik het juiste adres! het is in Essen (vlakbij Roosendaal!)
Ik ga het haar vragen o.k. Ze woont zelf bij Dordrecht, dus weet niet of ze het een probleem vind om zo ver te rijden ( ze heeft iig maar een kleine auto ) Ik laat het je weten !
Ik heb ook kleding vanaf de geboorte tot en met maatje 86 in ieder geval, en een vriendin van me gaf ook al al dat ze kleding had tot en met maat 104. Ze mag ze wat mij betreft bij me komen ophalen. Laat je het weten of ze interesse heeft?
Lieve meiden ik heb begrepen van haar dat ze dat wel heel erg ver vind rijden. Ze woont zelf regio dordrecht/rotterdam. Ze zou dan ook meerdere keren moeten rijden want ze heeft maar een klein auto'tje dus dat zou voor haar heel erg duur worden helaas
Ik heb haar overigens toch nog een keer gesproken, en ze wil als het ver rijden is en het is veel kleding toch die kant uitrijden, dus als er nog mensen zijn die kleertjes hebben dan graag een PB naar mij, als je daar dan je telefoonnummer of je mail in zet dan kan ik vragen of ze contact met jullie opneemt!!! Bedankt alvast!
we hebben net een brief van school gekregen , gaat ook over kleding,schoenen, school spullen in een doos verzamelen en school gaat naar arme landen sturen maar ik heb zelf net paar weken geleden een hele kamer vol spullen weg gegeven ,naar goeiedoel in nederland .er was op sbs6 gekomen dat veel moeders en kinderen heel slecht hadden ,dus de inzamelpunt gebelde ze hebben alles mee genomen, dus voorlopig heb ik geen extraatjes om weg te geven
Ja meesa dat klopt, dat is van een hyves die de spullen gratis weggeeft aan mensen die het nodig hebben! Ook een goede actie!
haai haai!!! ik heb wel babykleertjes liggen, wou ik eigelijk voor de 2e bewaren, maar voor een goed doel mogen ze wel weg Ennnnn we hebben een winkel, en willen ook wel wat kleurpotloden doneren.... Ik woon vlakbij hilversum... weet niet of ze daar ook in de buurt komt? groetjes Muis
Özgul mijn vriendin heeft je al meerdere malen gebeld, maar ze krijgt je niet te pakken. Ook je voicemail heeft ze ingesproken. Kun je misschien contact opnemen? Ze wil de spullen zo graag bij je op komen halen!