Zo een blokje om. Als het droog is in de speeltuin een paar tuintjes aflopen. Na dutjestijd spelletje spelen en het nieuwe speelgoed weer tevoorschijn halen. Vanavond gezellig de pizzarette tevoorschijn halen.
Ik heb net 7,5 km hardgelopen. Dochter nu in bad, ik daarna douchen. Als zij in bed ligt ga ik strijken. Vriend gaat rond 13 slapen, die moet vanavond en vannacht gewoon werken. Vanmiddag voor mij en mn dochter lekkere hapjes en in elk geval nog lekker naar buiten. Kerst zaterdag en gisteren al gevierd. Dus nu gewoon een extra vrije dag
Zijn aan het opruimen op zolder Flink naar stort/ kringloop of verkoop Vanmiddag naar schoonfamilie kerst vieren
Ik ben vanochtend begonnen met voorbereiding van stoofvlees. Staat nu in de slow cooker van mijn kerstpakket te pruttelen. Inmiddels is het hier weer lekker weer dus ik hoop dat wij zo nog even naar buiten gaan. En dan vanmiddag kerst vieren met de schoonfamilie.
Net met z'n allen gebruncht, nu aan de koffie en aan het eind van de middag met de oudste 2 kinderen een kerstdiner maken 🎄
Ik ga zo nog weer even slapen en vanavond gaan we uit eten met mijn man zijn familie. Verder bar weinig.
Vanochtend lekker een paar uurtjes met het gezin gewandeld. De kinderen liggen nu op bed, dus tijd om wat aan het huishouden te doen. Vanavond gaan we met het gezin gourmetten en daarna gaan we bij de buren borrelen.
We zijn nu nog bij mijn ouders in Friesland. Mijn man is met onze zoon even naar het voetbalveldje. Eind van de middag gaan we weer naar huis en eten we gewoon thuis samen want onze zoon begint morgenochtend met zijn turbocursus voor het zwemdiploma A in de kerstvakantie!
Wij hebben uitgeslapen en daarna veel op de wii gedaan, deze hadden We kado gegeven aan de kinderen voor de kerst. Straks gaat zoon nog even naar bed en dan vanmiddag vast weer spelletjes doen ofzo. In ieder geval weinig bijzonders want man heeft storingsdienst dus We kunnen niet weg. En lekker in pyjama. Ik denk erover om vanavond de kerstboom weer af te tuigen en weg te halen.