Glas boven deur. :-(

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Plakfolie mogelijk wat licht tegen houdt als dat er is.

2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

De blokker volgens mij! Kan eventueel ook de karwei zijn geweest, maar sowieso een van die 2.

3. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Hier verduisteringsfolie van het merk Aslan. Ideaal, houdt 100% het licht tegen. Tis alleen niet zo'n mooie kleur wit maar voor mij was het belangrijker dat het volledig donker was 's nachts.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Action verkoop bijv. ook rollen plakplastic met prints, zoals hout of bloemen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    En anders bouwmarkten of Blokker, Xenos etc.

6. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hadden een stuk karton van een doos er tegenaan gedaan.

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Wij hadden ook van zulke ruitjes die hebben we vervangen voor plexiglas/kunststof. Ziet er al beter uit. En is goedkoper dan vervangen voor glas. Maar je zou ook idd kunnen verven of leuk decoratief raamfolie maar op die bobbels is dat wat lastiger. De vorige bewoners hadden de ruitjes geverfd in de kleur die op de stijlen zat. Er is ook decoratief donker folie wat je op gladde ondergronden kan plakken. Dat is te vinden bij de hoornbach.

8. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.293
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Wij hebben ze in ons nieuwbouwhuis belegd met een houten plaat en vervolgens geschilderd in de muurkleur (behang als je behang hebt). Dit valt uiteraard minder op als je de kozijnen in dezelfde tint hebt (en die steken omhoog langs het raam).
    De makkelijkste manier is schilderen of raamfolie erop (al is dat wegens de bobbeligheid van het raam, misschien minder wenselijk).

Ik zie of erger me nooit dat wij op de eerste verdieping de ramen zo hebben 'opgelost'. Beneden hebben we de zitkamerdeur wel volledig veranderd, verhoogd en de muur aangepast. Nu een statige, hoge deur in onze stijl. Voor de lange termijn zou ik dat kiezen in de belangrijkste leefruimte.

Badkamer en wc hebben de ruitjes nog wel, daar vind ik het handig.

Deel Deze Pagina