kleertje verkopen....

Discussie in 'De lounge' gestart door miryen, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miryen

miryen Lid

18 sep 2009
    13
    0
    0
    drenthe
    hoi hoi,

ik heb een vraagje ik wil graag mijn kleertjes verkopen mp alleen vind ik dit best lastig! Hoe doen jullie dit? En wat vragen jullie voor de kleertjes?

Groetjes

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

tjah het ligt eraan wat je lastig vind, ik verkoop het echt voor de lol, dus niet om er veel aan over te houden ik verkoop zowel merk als geen merk.
    Rompers en maillots zijn 0,75
    en de rest(broekjes,truitjes eno) voor 1,00

dus het is net hoe je het wilt doen.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik verkoop meestal per pakket. leverd niet veel op maar in de kast laten liggen levert niks op. als je pakketten maakt verdien je minder dan los verkoop maar is ok heel wa tminder werk. met een pakket heb je misschien maar 50 cent per kledingstuk tot max 1 euro terwijl als je het los verkoopt je soms wel de helft terug verdient van de nieuwprijs tot 1/3

4. Angelina

Angelina Niet meer actief

Helemaal mee eens, zo doe ik het dus ook, alleen de de echt gewilde stukken verkoop ik apart. Merk bijvoorbeeld wat gewild is.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga straks Levi zijn kleertjes in pakketten verkopen ( mocht dit een meisje zijn ) dus maat bij maat. en dan gemiddeld een euro per kledingstuk.

Als je in een tweedekans winkel kijkt kosten babykleertjes ook tussen de 1.00 en 1.50.

Deel Deze Pagina