hoi hoi, ik heb een vraagje ik wil graag mijn kleertjes verkopen mp alleen vind ik dit best lastig! Hoe doen jullie dit? En wat vragen jullie voor de kleertjes? Groetjes
tjah het ligt eraan wat je lastig vind, ik verkoop het echt voor de lol, dus niet om er veel aan over te houden ik verkoop zowel merk als geen merk. Rompers en maillots zijn 0,75 en de rest(broekjes,truitjes eno) voor 1,00 dus het is net hoe je het wilt doen.
ik verkoop meestal per pakket. leverd niet veel op maar in de kast laten liggen levert niks op. als je pakketten maakt verdien je minder dan los verkoop maar is ok heel wa tminder werk. met een pakket heb je misschien maar 50 cent per kledingstuk tot max 1 euro terwijl als je het los verkoopt je soms wel de helft terug verdient van de nieuwprijs tot 1/3
Helemaal mee eens, zo doe ik het dus ook, alleen de de echt gewilde stukken verkoop ik apart. Merk bijvoorbeeld wat gewild is.
Ik ga straks Levi zijn kleertjes in pakketten verkopen ( mocht dit een meisje zijn ) dus maat bij maat. en dan gemiddeld een euro per kledingstuk. Als je in een tweedekans winkel kijkt kosten babykleertjes ook tussen de 1.00 en 1.50.