De titel zegt het al! Ik heb er bewust geen financiele meevaller bij gezet want ik bedoel meevallers in diverse situaties. Dus mijn vraag wat is jou meevaller van de dag week? Die van mij vandaag; Ineens onverwacht 500 op mijn rekening van de belastingdienst zonder dit te weten. Even nagekeken en het klopt ook nog is de definitieve berekening. Mijn zoontje had gisteren een beetje pijn in zijn mondje waardoor hij geen speentje wilde. Ik heb hierop gelijk doorgepakt en hem zijn speentjes weg laten gooien in ruil voor een mooi cadeautje als hij twee nachtjes zonder slaapt. Mijn meevaller in dit verhaal is dus dat hij zonder mekkeren en tramelant is gaan slapen.
Vandaag aangenomen als oproepkracht en volgende week een gesprek voor een vaste baan! En m'n zoontje is na een paar slechte mopperdagen weer in z'n hum en heel lief aan het spelen geweest vandaag..heerlijk voor hem en mij
Mijn meevallers: schoenen voor zoon van 80,- voor 20,- kunnen kopen (dag actie plus 20,- vaste klantenbon in mogen leveren ) Kaartjes voor 4p gewonnen voor b bergen van de pc loterij deze wk
Dat ik mocht kiezen tussen 2 (vrijwilligers) baantjes. En dat mijn keuze is gevallen voor dierenhulp. Morgen eerste dagje, mee kijken dan wel. Maar erg veel zin in
Overspannen thuis zijn en weer van mijn kinderen kunnen genieten! Ze zijn de mooiste, liefste kinderen en ik houd zoveel van ze
Hier ook een zoon die sinds afgelopen zondag van de speen af is, het was een meevaller hoe makkelijk dat ging. Helaas geen 500 euro op mijn rekening
Ik ben van de week door mijn enkel gezwikt waardoor ik languit op het parkeerterrein van mijn werk smakte en mijn spiksplinternieuwe laptop uit mijn armen vloog en naast mij terecht kwam. Maar...... Hij doet het nog!!!!! 😄
Nieuwe laarsjes voor dochterlief gekocht gisteren en ze waren ze net aan het afprijzen dus 40% korting en voor mezelf een winterjas en die hadden ze ook net afgeprijsd met 30% korting dus dat was wel weer een lekkere meevaller.
Ik spaar geboortekaartjes en kreeg ineens onverwachts een mail van iemand dat ik er morgen een paar duizend mag komen ophalen .. erg leuk, want krijg niet zo vaak kaartjes..
Ik heb vandaag van mn werkgever zeer onverwacht een flinke bonus gekregen (2 maanden loon) en mn vriend is aangenomen voor een nieuwe baan!! Top dag dus qua meevallers
Hier ook een mooie meevaller van de belasting 645 terug definitieve berekening 2013. Ook mogen we van ml zn werk voor beide kids een mooi kado uitzoeken voor het sinterklaasfeest wat op een prachtige afgehuurde locatie gevierd gaat worden. Dankbaar dat de oudste eindelijk nu begint met praten
Ons droomhuis is te koop gezet! Komt nu niet handig uit, als het over een jaar of 2 was zou het echt veel beter uitkomen, maar dit is wel een meevaller! Ik loop de hele week al te stuiteren
Al maanden zoeken naar een spiegel boven het dressoir en ineens zien dat de bijbehorende spiegel van 220 euro afgeprijsd is en nu nog maar 25 euro kost
Mini-meevallertje, maar toch leuk: was een croissantje, verse jus en frambozen gaan halen bij de Jumbo, was ik de 4e wachtende in de rij. Ontbijtje gratis gekregen dus. ☺ (En natuurlijk denk je dan even: 'had ik nu maar mijn weekboodschappen gedaan', maar dat zou ondankbaar zijn. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken hè!)
Dat de uitspraak van de rechter voor ons positief uit heeft gepakt en wij daardoor eindelijk ons lang verwachte geld krijgen
De gynaecoloog keek vorige week heel ernstig naar de echo en vroeg of de 20 weken echo al gepland stond. Ik in mijn hoofd gehaald dat er iets heel ergoed mis was maar niet durven vragen (suf). Woensdag toch gevraagd hij had her geslacht gezien dat valt mee hè