Glas verzamelen

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.833
    5.567
    113
    Omdat de bak waar ik de lege potten en flessen in verzamel zijn beste tijd heeft gehad ben ik op zoek naar iets nieuws.

Waar verzamelen jullie het glas wat naar de glasbak moet in? En hoe vaak breng je het weg?

Wil het glas het liefst buiten in de tuin verzamelen in een afsluitbaar iets. Hoop hier goede ideeen te vinden.

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik verzamel het eigenlijk niet. Ja hoogstens 2 a 3 dagen maar in principe als ik boodschappen ga doen neem ik het glas wat er staat meteen mee.
    Dus soms sta ik 5x per week bij de glasbak en soms maar 2x per week.

LisbethSalander vindt dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.273
    25.745
    113
    Ik heb in de trap kast een ah shopper staan en daar gaat het in. Om de zoveel dagen neem ik die tas mee als ik zoon ophaal uit de psz, dan kom ik langs een glasbak. Of ik stuur 1 van mijn dochters even op pad.

Zusterke, DastyQueen en LisbethSalander vinden dit leuk.
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hier in een witte curverbak in de voortuin.
    1x per week komen de verstandelijk gehandicapte van het dagverblijf hier achter het glas ophalen (IDEAAL! :D)

DastyQueen en LisbethSalander vinden dit leuk.
  5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik.doe t in de boodschappentas met lege flessen en neem het elke week mee naar de ah :)

6. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.833
    5.567
    113
    Om de paar dagen weg brengen kan natuurlijk ook ( niet eens aan gedacht:oops:)

Of wil je jouw ophaaldienst niet langssturen @Lotion ?

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wat de anderen ook zeiden, elke keer wegbrengen. Anders kan je bij de ikea afsluitbare (vuil)bakken halen.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ze doen het met plezier hoor :p
    Een hoop gejuich zodra ze weer ergens een bak zien staan.
    Dat alleen al zorgt ervoor dat ik het niet meer zelf weg brengt :D

9. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Glas in de glasbak gooien vond ik als kind ook een van de leukste dingen die er was :).

Hier staat er een big shopper in de schuur. Als die vol is breng ik hem weg.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Hier in een doos in de schuur. Als die vol is geef ik een gil aan mijn man en dan rijdt tie naar de glasbak.

11. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Hier zo'n witte ikeabak die je kunt stapelen. Glas breng ik weg als de bak vol is. Het liefst zou ik direct het glas meenemen als we iets hebben maar in de praktijk vergeet ik dat en mijn vriend al helemaal, dus dan maar zo'n bak. Zet gewoon de bak in de auto als ik naar de winkel ga.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier er plastic tas in de voorraadkast. Maar we gebruiken weinig glas en nemen het regelmatig mee, dus meestal zitten er hooguit 3 potten in.

13. Diro

Diro Niet meer actief

Wij doen precies hetzelfde. Doen we dat niet, dan stapelt het zich enorm op en moeten we uiteindelijk met de auto om het weg te brengen. En dat vind ik onzin.

DastyQueen vindt dit leuk.
  14. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

In de gangkast staan twee kratten van de appie. Eentje voor de plastic flessen en een voor glas. Breng het sowieso wel elke week weg want dan zitten beide kratten wel vol :D

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb een bak in de schuur voor glas en eentje voor batterijen. Breng het weg als het vol is.

16. MariMari

MariMari Actief lid

8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
    Heb een big shopper in de tuin achter de groene bak 'verstopt' en als die vol is neem ik die mee wanneer ik de grote boodschappen ga doen...toevallig gister geleegd en waren hoofdzakelijk wijnflessen, hebben verder niet veel glaswerk :rolleyes:

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.688
    113
    Wij hebben stapelbed bakken van de Ikea. 1 voor papier, daar boven glazen etc en daarboven statie geld spullen. Is het vol neem ik een bak mee en ga ik naar de conttainers.
    Zoals op de foto

Bijgevoegde bestanden:

Jekaterina vindt dit leuk.
  18. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Hier een plastic tas in de schuur, maar als ik die ga legen voel ik me echt een alcoholist. Voornamelijk wijnflessen en een keer een pot pindakaas. Ik leeg de tassen gelukkig niet wekelijks, maar 1 keer in de zoveel weken.

MariMari vindt dit leuk.
  19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Ik neem het glas wat er staat zo snel mogelijk mee. Staat maximaal een dag of 3. Dan staat het in de schuur.

Deel Deze Pagina