Glasvezel onsbrabantnet

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora86, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Holla..!

Ik heb nu al ruim 2.5 jaar UPC.. heb best wel vaak gezeur met televisie, internet en naja.. dingen die gewoon niet naar behoren werken. Tis altijd netjes opgelost maar nu gaan ze dus glasvezel hier verzorgen. Nu heb ik weinig idee hoe dat precies werkt, maar heeft er toevallig iemand ervaring mee?? Is t wat? Ben gehecht aan mn opname boxje bij UPC en weet (nog) niet of ik dat daar ook kan krijgen daar hangt t wel vanaf. Maar wilde wel eens weten hoe jullie over Onsbrabantnet denken.

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Prima, lekker snel internet met die glasvezel,
    Maar wij gaan binnenkort over naar kpn, zij hebben, voor dezelfde prijs als dat we nu betalen voor analoge tv, digitale tv en een "opneem"kastje.

3. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mijn zwager werkt voor kpn kan alles vragen als je wilt (hij verkoopt dus oa glasvezel)

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hmm wist niet dat kpn dat ook had joh. Ben er nog vrij nieuw in, heb wel eens gekeken naar een overstap maar zoals ik zei ben zo gehecht aan mn upc boxje haha..
    Maar jij gaat dus juist van brabantnet naar KPN.. zal ook eens verder snuffelen nu misschien kan ik iets leuks vinden.

Deel Deze Pagina