Hai! Ik droom al jaren van een T1 of T2...zo ontzettend gaaf. Ze zijn alleen erg duur en ik heb er geen verstand van. Ik ken de VW busclub wel, maar ja, zonder bus heeft lid worden geen zin. Ik denk erover te gaan sparen, zodat ik over een aantal jaren een buffer heb en er één kan kopen. MAar ja, dan wil ik me wel eerst heel goed voorbereiden, zodat ik weet waar ik op moet letten. (beetje opknappen is prima, maar restaureren kan/wil ik niet) Wie heeft/had er één of kent iemand met zo'n te gek gave bus!!!
Ach. Nostalgie! Mijn ouders hadden er zo een vroegah. Wat een geweldig ding was dat. Geloof dat wij er werkelijk alles in deden. Slapen, eten, rijden uiteraard . Succes alvast!!
De grote droom van mijn vriend, we hebben nu een vw kever uit 69, maar elke dag zit ie op het vw forum busjes te kijken. Dit Weekend is in doetinchem vw fanatics en in budel is in juli een gigantische aircooled meeting geweest. Leuke tijdschriften zijn ultra vw magazine en aircooled. Een echte goede en gave t1 of t2 is onbetaalbaar, het beste kun je zo'n busje als opknapper kopen en veel liefde tijd en geld in stoppen, materiaal is wel goed verkrijgbaar.. Ik zou zelf liever een brilkever willen hebben, maar een two-toned busje is ook gaaf..
Wij hebben wel 4 t3's gehad. Ik kan wel zeggen bezint eer ge begint. Of je moet erg(!) handig zijn of heel veel geld hebben als je er mee wil beginnen, want het onderhoud is nogal duur. De onderdelen zijn schaars ofwel duur. De auto's hebben nog alneens hun nukken omdat ze ook al aardig oud zijn natuurlijk. De meesten hebben flinke roest ook wat je niet ziet willen nogal roesten en ze nemen vaak veel olie. Maar het zijn wel prachtige busjes indeed. Je zou ook eens een keer een kunnen huren om mee op vakantie te gaan oid.
Weet jij een goed adresje waar je een gewone kunt huren? Ik zie eigenlijk alleen maar campers of feestbussen. We hebben voorlopig niet echt tijd om er echt mee op vakantie te gaan en een weekendje met de kleine meid wordt denk ik ook lastig. Dus gewoon een paar dagen lekker touren met zo'n bus, da's idd ook al heel gaaf!
kwijl, na mijn eend (heb ik ook nog niet) ga ik sparen voor die *droomt verder over het winnen van de loterij*
haha, ja guppienl, ik ga ook maar eens een staatslot kopen deze maand. Als ik echt een groot geldbedrag win is zo'n bussie het éérste wat ik koop!!