Hele kleine letters voor naam in letterbak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Theeleutje, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Weet iemand of, en zo ja, waar er hele kleine letters te krijgen zijn? Ik vind het leuk om iets met de naam van ons meisje op de babykamer te doen. Maar er komt een letterbak te hangen, de (o zo bekende :p) houten boom van karwei. Dus dan ook nog eens haar naam in letter op de muur lijkt me te druk worden (niet zo'n heel groot kamertje)
    De letterbak die we hebben is een hartjes vorm (een week of 2 geleden in de aanbieding bij intratuin, misschien weet iemand dan welke ik bedoel) en het lijkt me leuk om dan op zo'n 'plankje' de letters van haar naam neer te zetten. Maar dit moeten dus wel kleine letters zijn, aangezien de letterbak/het plankje niet zo heel groot is.

De letters die ik gevonden heb zijn allemaal vrij grote letters. Heeft er iemand een idee of ze er ook in het heel klein te krijgen zijn?

2. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    ahhh letterbak bij de intratuin dus.... ik ben er voor mijn oudste dochter naar op zoek.... gauw maar ff kijken dan...

Een antwoord op je vraag heb ik zo niet...... sorry... maar wel bedankt:D

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hier bij de intratuin hadden ze verschillende letterbakken. Van rivera maison (a 80 euro :$) was een ronde geloof ik.
    Van riverdale, een hartjes vorm van 40 euro
    En eentje zonder merk, een hartjesvorm. Die kost normaal 25 euro geloof ik maar was toen in de aanbieding voor 16 euro.
    Wij hebben voor die laatste gekozen, vond 80 euro wel heel erg duur, en die van 40 euro was er alleen in een grijze kleur (beetje zo'n look alsof het al 100 jaar oud was zeg maar) en die van de aanbieding was gewoon wit. Ook wel het kleinste model, maar wij vonden het groot genoeg. Wij laten het ook gewoon wit, maar een kennis van me heeft hem geschilderd en dat ging ook gewoon goed!

Leuk he zo'n letterbak! Ik vond het een perfect iets om toch iets aan de muur te hebben hangen, maar dan wel subtiel zeg maar.

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben ook een letterbak in hartjesvorm. Van de woonstore in Rotterdam. Normaal 22,50 maar vriendin van mij werkt daar en kreeg hem voor een tientje mee :D Ben er echt zo blij mee!!

En als iemand kleine letters weet dan houd ik me ook aanbevolen...

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Bij een hobbywinkel? Pipoos ofzo?

Ik heb een tijd terug ook bij het Boekenfestijn kleine letters gekocht...maar die hebben ze daar natuurlijk niet altijd (en het moet ook maar net een keer bij je in de buurt zijn)...

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Pipoos enz ben ik al geweest, de kleinste letter daar is 12 cm hoog. Te hoog voor in onze letterbak.

Ik heb nu letters gevonden van 5 cm hoog maar daar staat niet bij hoe breed ze zijn. Ik heb gemaild of ze kunnen aangeven hoe breed het is. Dan kan ik meten of het past in de letterbak

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
  8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Hee Thanks! Hier kan ik wel wat mee! Ik ben in een filiaal van pipoos zelf geweest, daar hadden ze het niet. Jammer dat ze niet gezegd hadden dat ze het online wel verkopen!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
  10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik wilde net Pipoos zeggen. Hier liggenze wel. Heb er vandeweek mee in mn handen gestaan!

11. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Of de letters van zo'n treintje? Misschien kan je die van de onderkant afhalen. Mijn dochter heeft zo'n treintje gekregen, zijn denk ongeveer 5 cm hoog.

Deel Deze Pagina