Hoi hoi, Elk jaar is het de week voor kerst het glazen huis die ergens in Nederland op een locatie staat en vanuit daar maken ze dan radio. En de presentatoren die kunnen er niet uit en mogen niet eten en alleen water drinken. En ze halen geld op voor een goed doel, door verzoekplaatjes te draaien. Het is dan ook altijd op tv te zien. Normaal ben ik niet zo'n tv-kijker, maar dan staat de tv heel de dag aan. Is altijd zo leuk om naar te luisteren en te kijken. Dit jaar staan ze in Breda, is hier lekker dichtbij. Denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen. Ben met dan met zwangerschapsverlof, dus kan lekker veel kijken. Luisteren jullie er ook naar of denken jullie waar heeft ze het over?
Ik ben ook een trouwe luisteraar en kijker. En hoe gek ook, het zorgt hier altijd voor zo'n gezellig sfeertje. Natuurlijk ook omdat het voor kerst is etc. Raar?
Toen ik vorig jaar hoogzwanger was, sliep ik vaak beneden omdat ik zo slecht sliep en om de haverklap naar de wc moest. Toen heb ik heel veel Total request gekeken. Vooral als Gerard Ekdom meedoet vind ik het erg leuk.
Die doet dit jaar dus zowieso niet mee, omdat hij het wel welletjes vond na drie jaar meedoen. De DJ's worden 24 november bekend gemaakt op 3FM. Vorig jaar ben ik naar Den Haag geweest, het was ijskoud maar wel De Kock gezien Breda staat ook op het programma dit jaar.
Ik kijk er bijna nooit naar. Alleen als ik s'nachts wakker ben en er is niks anders voor. Maar vindt het wel een goed inititatief
Ik luister er nooit naar. (had hier een verhaal getypt, maar laat maar. Heb geen zin om onrust te stoken vandaag )
Ja, Gerard Ekdom is leuk he. Inderdaad doet ie dit jaar niet mee. En ik dacht Michiel Veenstra ook niet. Rob Stenders is ook altijd wel leuk. Ben echt benieuwd wie er in gaan.
Klopt, Michiel Veensta doet jammer genoeg ook niet mee, die verwacht ook binnenkort een kindje bij zijn vrouw, en daar wou hij toch wel bij zijn.
Als ik het goed gelezen heb gaat een luisteraar mee het glazen huis in. Hier ook elk jaar een trouwe luisteraar en kijker.
De tweede deelnemer van het glazenhuis is ook bekend. Chiel mag erin. Is net uit z'n radioprogramma gehaald.
k vind chiel zo leuk heh trekt zich niks van mode aan en is zo lekker zichzelf haha hier zal het ook veel aanstaan
ik luister straks ook weer! Zo leuk! Me vriend vind het echt helemaal niks, nou ik moet ook altijd naar zijn rare muziek luisteren haha