Hihi, en die heet dan weer Giel, met een G Maar ik kijk en luister inderdaad ook altijd zoveel mogelijk. Taby, ben jaloers op je dat je dan zwangerschapsverlof hebt. Vorig jaar had ik nog net geen verlof, was het mijn laatste werkweek juist tijdens het glazen huis. Beetje balen dus. En dit jaar... ben ik wel een aantal dagen vrij geloof ik, Jeeeyyy Breda is ook best dichtbij, dus wie weet dat ik nog langsga.
Wij kijken en luisteren hier ook altijd naar! Heel goed initiatief ook! Leuk dat Coen en Giel er in zitten, ben benieuwd naar de 3e. Paul Rabbering lijkt mij op zich wel leuk. Maandag zullen we het weten!
ik kijk en de hele dag naar.. zelfs tot diep in de nacht.. echt geweldig om te zien. erg verslavend ook.. we hebben vorig jaar zelfs de laatste paar uur opgenomen omdat we weg moesten hahaha dit jaar gaan we weer kijken.. giel vind ik wel lachen dat die erin gaat.. Coen heb ik niet zoveel mee.. ik vond Gerard en Michiel enorm leuk maar aangezien Michiel pas vader is geworden zal die er niet ingaan en Gerard dus ook al niet.. dan blijven er voor mij niet zo heel veel leuke over haha maar we zullen het zien maandag..
Het drietal is compleet die het huis in mogen. Coen, Giel en Paul. (goed geschreven? ) Nu is het wachten geblazen tot het 19 december is. Kunnen we hele dagen voor de tv gaan zitten om naar het glazenhuis te kijken. Denk dat ik ook nog even live ga kijken, woon er toch dichtbij.
En zitten jullie allemaal bij de radio of tv? Hier bij ons staat de tv vanaf afgelopen vrijdag al aan. Wat vinden jullie ervan in vergelijking met andere jaren? Ik vind het soms wel iets te rustig. Gisteren bracht Ilse de Lange tenminste nog een beetje leven in de brouwerij. Ben benieuwd of ze de 2,5 miljoen gaan halen, hoop het wel natuurlijk.
ik kijk wel elke keer maar ijs taat er niet de hele dag op want vind het deze keer ook niet zo boeiend,,,
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=127007 Dames, er loopt over dit topic al een onderwerp elders. Veel plezier daar! Deze doe ik dicht... Groetjes, Josien